این شبکه هنوز سرزمینی کشف نشده برای افراد بالای 25 سال است. تیک تاک که بسیار محبوب است ، نگاهی اجمالی به معنای بزرگ شدن در دنیای بیش از حد متصل امروز است.در این مقاله ، ما به تاریخچه این شبکه ، مالک آن ، و سود کاربران و تبلیغ کنندگان از این پلتفرم نگاه خواهیم کرد.
شبکه اجتماعی تیک تاک
فالوور تیک تاک
ویو تیک تاک
لایک تیک تاک
share تیک تاک
مراحل سفارش
- مطالعه مطالب این صفحه
- ورود به بخش پنل کاربری
- ثبت نام در پنل کاربری
- شارژ پنل کاربری
- ثبت سفارشات مد نظر
- تجربه ای ماندگار از یک همکاری حرفه ای
معرفی شبکه اجتماعی TIK TOK
هر چند سال یکبار ، یک برنامه جدید تعریف جدیدی از نحوه استفاده ما از رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. سال 2020 مانند سالی است که TikTok زمام امور را در دست می گیرد.بچه ها آن را دوست دارند. همه می گویند این اتلاف وقت است. اما محبوبیت آن را نمی توان انکار کرد.چه بخواهیم و چه نخواهیم ، جابجایی در شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد در حالی که سیستم عامل های جدید زرق و برق فرهنگ را تسخیر می کنند. روشهای جدیدتر و منحصر به فردی برای تعامل ارائه می دهند.پذیرش گسترده سیستم عامل های جدید رسانه های اجتماعی از چرخه های مداوم عبور می کند. از Myspace در سال 2005 ، انتقال به فیس بوک در سال 2008 ، و سپس به اینستاگرام (با یک مدخل مختصر توسط Snapchat در حدود سال 2014. انتقال به یک سیستم عامل جدید اجتماعی همیشه همراه با اکراه است ، اما در نهایت ، محبوبیت این سیستم عامل همه ما را مجبور می کند به پیوستن.
آمار TikTok را باید در سال 2020 بدانید
از اواخر سال 2019 ، پایگاه کاربری کاربران این شبکه به 800 میلیون نفر رسیده بود. تخمین زده می شود که در سال 2020 به بیش از یک میلیارد کاربر برسد.از ژوئن سال 2020 ، نوجوانان 32 درصد از حساب های کاربری فعال آن را تشکیل می دهند.تقریباً 50٪ مخاطبان جهانی آن زیر 34 سال هستند. 26٪ از کل کاربران آن بین 18 تا 24 سال هستند.برنامه تیک توک بیش از 1.5 میلیارد بار در سراسر جهان بارگیری شده است.دسترسی به این برنامه در سراسر جهان: 466 میلیون نفر از هند ، 173 میلیون نفر از چین و 123 میلیون نفر از ایالات متحده هستند.یک کاربر متوسط روزانه 52 دقیقه را صرف این برنامه می کند.
چه کسی از TikTok استفاده می کند؟
TikTok در چین Doujin نام دارد و در حال حاضر بیش از 250 میلیون کاربر کاربر دارد. در سایر نقاط جهان ، این برنامه TikTok نام دارد و در 154 کشور جهان در دسترس است.در حال حاضر ، 40٪ از کاربران TikTok در خارج از چین قرار دارند.در حال حاضر ، 40٪ از کاربران TikTok در خارج از چین قرار دارند. هند به ویژه دارای پایگاه کاربری زیادی است و تقریباً 25٪ از بارگیری برنامه ها تا به امروز را تشکیل می دهد. از مارس 2019 ، پایگاه کاربری TikTok در ایالات متحده تقریبا 14 میلیون نفر بود.گزارش روند اینترنت در سال 2019 نشان داد که کاربران اینترنت چین بیش از 600 میلیون ساعت در روز را صرف تماشای فیلم های کوتاه می کنند.
فرم کوتاه سرگرمی ویدئویی
وقتی شبکه اجتماعی تیک تاک را باز میکنید ، گردبادی از فیلم های آماتور به شما خوش آمد می گوید. بیشتر این فیلم ها نوجوانان را با موسیقی هماهنگ می کنند و یا چیزی راجع به روز خود ، خرد عاشقانه خود یا زندگی در مدرسه به اشتراک می گذارند.شاید سخت ترین قسمت درک شبکه اجتماعی تیک تاک کوتاه بودن مطالب باشد. تیک تاک در درجه اول محتوای ویدئویی را نشان می دهد که طول آن 15 ثانیه است.
در حالی که گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن ویدیوها تا مدت زمان یک دقیقه وجود دارد ، ویدیویی با فرم دیگر و گزینه های اشتراک تصویر یا متن وجود ندارد. این محدودیت ها درک برنامه را برای چند بار استفاده از آن دشوارتر می کند.
پذیرایی از تنوع
از سال 2019 ، شبکه اجتماعی تیک تاک بیش از 1 میلیارد بار بارگیری شده است. این پلتفرم در حال رشد ، در حال تکامل و جلب توجه هم برندها و هم افراد مشهور است.
ویل اسمیت ، بازیگر ، اخیراً به شبکه احتماعی تیک تاک پیوست و در عرض چند هفته ، بیش از 5 میلیون نفر از افراد خود را جمع کرده بود.
افراد تأثیرگذار دیگر مانند کارآفرین گری وینرچاک نیز این بستر را اتخاذ کرده و محتوای مورد استفاده خود را که بیشتر مربوط به جمعیت است ، به اشتراک می گذارند.
بزرگترین هیجان شبکه اجتماعی تیک تاک توانایی ارسال هر چیزی است. شوخ طبعی ، سرگرمی ها ، تناسب اندام ، مسافرت ، موسیقی ، عکاسی ، رقص ؛ هر دسته ای باز است و بسیار مورد توجه قرار می گیرد. هر منطقه برای افرادی که می توانند محتوای خود را با مدل ویدئویی کوتاه شکل تطبیق دهند ، امکان نمایش دارد.در حالی که به نظر می رسد در حال حاضر سرگرمی اصلی ترین هیجان است ، اما هم در محتوای آموزشی ، هم انگیزشی و هم کسب و کار افزایش می یابد.
نکته شبکه اجتماعی تیک تاک چیست؟
وقتی یک برنامه جدید در بازار ظاهر می شود و محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، درک دلیل نیاز به آن دشوار است.
اینستاگرام ، برای چندین سال ، به نظر می رسید یک برنامه فیلتر عکس ساده است اما به آرامی در یک بستر اجتماعی و ابزار مارک تجاری ظاهر شد. داستان های Snapchat در ابتدا مضحک به نظر می رسیدند ، اما با افزایش محبوبیت ، اینستاگرام اساساً این ایده را به سرقت برد و داستان های اینستاگرام اکنون بر شبکه اجتماعی تسلط دارند. توییتر با سیستم هشتگ گیج کننده خود سرانجام راهی جدید برای ردیابی اخبار و رویدادهای روز شد.
وقتی نوبت به شبکه اجتماعی تیک تاک میرسد ، بازار گسترده ای از مردم برای چند دقیقه در طول روز به دنبال سرگرمی های کوچک و حواس پرتی هستند. اگر ویدیویی جالب یا جذاب باشد ، به سرعت توسط الگوریتم موجود در صفحه “برای شما” مجدداً به اشتراک گذاشته می شود و میلیون ها بازدید به دست می آورد.
والدین باید اطمینان حاصل کنند که همه تنظیمات رازداری را برای حساب هایی که بچه ها از آن استفاده می کنند روشن کنند.
شبکه اجتماعی تیک تاک چقدر ایمن است؟
استفاده از هر شبکه اجتماعی می تواند مخاطره آمیز باشد ، اما این امکان برای کودکان وجود دارد که با نظارت بزرگسالان (و یک حساب خصوصی) با خیال راحت از این برنامه استفاده کنند. هنگام ثبت نام در شبکه اجتماعی تیک تاک ، حساب شما به طور پیش فرض عمومی است ، به این معنی که هر کسی می تواند فیلم های شما را ببیند ، برای شما پیام مستقیم ارسال کند و از اطلاعات موقعیت مکانی شما استفاده کند.والدین باید اطمینان حاصل کنند که همه تنظیمات رازداری را برای حساب هایی که بچه ها از آن استفاده می کنند روشن کنند ، بنابراین فقط افرادی که می شناسید می توانند با فیلم های شما تعامل داشته باشند یا در برنامه به شما پیام دهند. این بدان معنی است که یا انتخاب یک حساب خصوصی یا تغییر تنظیمات نظرات ، دوبله ها ، عکس العمل ها و پیام ها به جای “همه” به “دوستان”. همچنین می توانید آن ویژگی ها را کاملاً خاموش کنید.
با رشد پلتفرم رسانه های اجتماعی ، البته نگرانی هایی در مورد خطرات TikTok وجود داشته است.اکثریت قریب به اتفاق کاربران TikTok ، بین سنین 14 تا 24 سال شناخته می شوند. به همین دلیل ، بسیاری از والدین احساس مسئولیت می کنند که خطرات ناشی از محتوای نامناسب را در TikTok درک کنند و به فرزندان خود آموزش دهند که در اینترنت از امنیت و آگاهی برخوردار باشند.طبق دستورالعمل های انجمن TikTok ، برنامه اشتراک ویدیو “کاملاً متعهد” به امنیت کودک است و “تحمل صفر” در برابر رفتاری که می تواند منجر به کودک آزاری یا سوء استفاده جنسی شود را دارد. در فوریه 2020 ، TikTok مجموعه جدیدی از کنترل والدین را با نام “حالت ایمنی خانواده” اعلام کرد.حالت ایمنی خانواده TikTok به گونه ای طراحی شده است که به والدین اجازه می دهد محدودیت استفاده فرزندان خود از برنامه رسانه های اجتماعی را تعیین کنند. ویژگی های کنترل والدین شامل محدودیت در پیام های مستقیم ، مدیریت زمان صفحه و “حالت محدود” است که ظاهر محتوای نامناسب را محدود می کند.
چرا TikTok در آمریکا تقریباً ممنوع اعلام شد؟
برنامه TikTok اولین برنامه چینی است که محبوبیت گسترده ای در ایالات متحده کسب می کند. این رشد عظیم محبوبیت باعث نگرانی این شد که داده های جمع آوری شده توسط ByteDance توسط دولت چین ذخیره می شود.در ژانویه 2020 ، ارتش ایالات متحده تلفن های صادر شده توسط دولت را برای TikTok ممنوع كرد. در آگوست سال 2020 ، نگرانی فزاینده ای از سوی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده وجود داشت که دولت چین در حال جمع آوری داده های کاربر است که به طور بالقوه می تواند امنیت ملی ایالات متحده را تهدید کند.رئیس جمهور سپس یک دستورالعمل امضا کرد که اگر برنامه چینی توسط ByteDance در طول 45 روز به یک شرکت آمریکایی فروخته نشود ، TikTok را ممنوع میکند. سپس ترامپ دستور مشابهی را علیه برنامه WeChat که متعلق به شرکت چینی Tencent است امضا کرد.
دولت ترامپ سپس یک مدیر اجرایی جدید صادر کرد که به ByteDance 90 روز فرصت داد تا مالکیت تجارت TikTok ایالات متحده را فروخته یا از آن منصرف شود. در ابتدا مایکروسافت با پیشنهاد 50 میلیارد دلار برای مالکیت تجارت TikTok ایالات متحده در حال اجرا بود.در سپتامبر سال 2020 ، ByteDance قراردادی 12 میلیارد دلاری برای ایجاد یک شرکت تابعه آمریکایی به نام TikTok Global منعقد کرد. این شرکت تابعه جدید TikTok متعلق به شرکت های آمریکایی Oracle و Walmart خواهد بود. با انعقاد قرارداد جدید ، اوراکل و والمارت صاحب 20٪ از شرکت جدید خواهند بود ، ByteDance می گوید که هنوز 80٪ سهام این شرکت را در اختیار خواهد داشت.اگرچه به نظر می رسد مالکیت مشاغل ایالات متحده کنترل جمع آوری داده ها را برای محتوای TikTok فراهم می کند ، اما روند واقعی آن هنوز مشخص نیست.
تاکنون به نظر می رسد چالش های هشتگ مارک محبوب ترین رویکرد برای مارک های TikTok باشد.سال گذشته TikTok یک بستر تبلیغاتی خود سرویس برای تبلیغ کنندگان معرفی کرد.تاکنون به نظر می رسد چالش های هشتگ مارک محبوب ترین رویکرد برای مارک های TikTok باشد. چندین نوازنده و شرکت مانند NFL ، Sunsilk و Universal Pictures کمپین هایی را اجرا کرده اند. حتی TurboTax نیز وارد عمل می شود.این کمپین ها کاربران را ترغیب می کند تا ویدیوهایی را در اطراف یک هشتگ خاص بسازند ، اغلب از یک آهنگ خاص یا مجموعه ای از حرکات رقص استفاده می کنند. همانطور که TikTok اشاره می کند ، محبوبیت گسترده چالش ها ممکن است دلیل مورد علاقه آنها باشد: 35٪ کاربران در یکی از آنها شرکت کرده اند. حدود 16٪ از همه فیلم های موجود در این پلتفرم با چالش های هشتگ مرتبط هستند.
آگهی تصاحب برند
وقتی کسی TikTok را باز میکند ، تبلیغ تصاحب نام تجاری ظاهر می شود. این می تواند یک ویدیو ، GIF یا تصویر تمام صفحه با طول سه و پنج ثانیه باشد و به یک صفحه فرود خارجی یا داخلی پیوند داشته باشد. TikTok فقط یک تبلیغ دهنده را برای این قالب در روز مجاز می داند و پنج میلیون برداشت روزانه را تضمین می کند.
تبلیغات ویدیویی در خوراک
این 5-15 آگهی تبلیغاتی طولانی مدت اساساً فیلمهای تبلیغاتی TikTok هستند.آنها در خبرمایه “برای شما” ظاهر می شوند و می توانند کلیک ها را به یک صفحه داخلی یا خارجی منتقل کنند. کاربران میتوانند پروفایل ها را با محتوای ارگانیک به اشتراک بگذارند ، لایک کنند ، نظر بدهند و کلیک کنند. این تبلیغات از طریق مدل حراج در دسترس است.کمپین تبلیغاتی اخیر میبلین در یک روز 48.7K پسندیدن و تقریبا 3000 نظر را به خرده فروش لوازم آرایشی و بهداشتی اختصاص داد.
نحوه تبلیغ در TikTok
در اوایل سال 2019 ، TikTok شروع به پخش تبلیغات برای برخی از بینندگان این سیستم عامل کرد. و ثابت شده است که موفقیت بزرگی برای شرکت محسوب می شود. گزارش های TechCrunch / Apptopia نشان می دهد که درآمد TikTok Q4 2019 بیش از 300٪ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرده است.
تبلیغات از قبل پخش می شوند (مشابه تبلیغات قبل از ویدیوی یوتیوب) و بین 10-15 ثانیه ادامه دارند. همانند یوتیوب ، در عرض چند ثانیه می توان از تبلیغات صرف نظر کرد و تبلیغ کنندگان هزینه برداشت را پرداخت می کنند.
در حال حاضر سه نوع تبلیغ در TikTok موجود است:
- تبلیغات تصاحب برند
تبلیغات ثابت یا متحرک پنج ثانیه ای تمام صفحه که هنگام شروع کار کاربر برای باز کردن برنامه TikTok ، نشان داده می شود. این تبلیغات تصاحب برند ، کاربران را به سمت یک صفحه وب یا حساب TikTok سوق می دهد. این نوع آگهی در هر کشور تعداد محدودی تبلیغ کننده در روز در هر روز دارد و طبق گزارشات ، هزینه هر کمپین حداکثر 50،000 دلار است.
- تبلیغات ویدیوی بومی در خوراک
پخش خودکار تبلیغات تمام صفحه که بین فیلم های محتوای تولید شده توسط کاربر نشان داده می شود. مشابه تبلیغات استوری اینستاگرام ، این تبلیغات کاربران را به یک صفحه فرود یا یک فروشگاه برنامه پیوند می دهد.
موضوعاتی هستند که توسط مارک ها یا مشاغل مرتبط با هشتگ تبلیغی تولید می شوند.
- چالش های هشتگ مارک دار
اینها موضوعاتی هستند که توسط مارک ها یا مشاغل مرتبط با هشتگ تبلیغی تولید می شوند. هدف این است که کاربران را فریب دهید تا ویدیوهایی در مورد موضوع ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند. این ویدئوها بخشی از تبلیغات برند یا بسته های تبلیغات بومی در فید است.
اجرای تبلیغات در برنامه TikTok نیاز به درخواست دارد زیرا سرویس هنوز در حال آزمایش است و به همین دلیل ، اطلاعات دقیقی در مورد نرخ تبلیغات TikTok وجود ندارد. برخی از آژانس ها گزارش می دهند که تبلیغات در خوراک TikTok با هزینه 10 دلار برای هر برداشت به فروش می رسد و حداقل 6000 دلار به حداقل هزینه های تبلیغاتی نیاز دارند.طبق TikTok ، بیش از 90٪ از کاربران در سیستم عامل چندین بار در روز بازدید می کنند ، و این باعث جذابیت شرکتهایی می شود که جمعیت شناسی آنها با مخاطبان TikTok مطابقت دارد.
دانستنی
این پلتفرم همچنین برای همه ، زنان در خانه و مردان در خیابان ، آزادی بیان برای ابراز وجود و مورد توجه قرار گرفتن را فراهم می کند. با این حال ، معلمان بسیاری نیز وجود دارند که نگران مسائل مربوط به حریم خصوصی هستند ، زیرا معمولاً در مورد استفاده از داده ها از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شفافیت وجود ندارد. به عنوان یک پلتفرم بسیار محبوب رسانه های اجتماعی در هند ، برنامه EduTok را در این کشور راه اندازی کرده است. در زمان نوشتن این وبلاگ ، هشتگ EduTok بیش از 66 میلیارد بازدید داشته است. اگرچه بیشتر این کاربردها ناشی از بازاریابی است ، اما استفاده های ابتکاری از TikTok ، برای مثال ، برای آموزش ریاضیات و انگلیسی وجود دارد.
به نظر می رسد این پلتفرم برای یادگیری طراحی شده است
ویدئو نحوه یادگیری ما را تغییر داده است. سیستم عامل هایی مانند YouTube و Teacher Tube به ویژه مصرف ویدیو را برای اهداف آموزشی افزایش داده اند. هر دقیقه حدود 500 ساعت فیلم در YouTube بارگذاری می شود. بیش از 70 درصد جستجوها در YouTube مربوط به فیلم های “چگونه” است ، و این بدان معنی است که فیلم به روشی برای یادگیری تبدیل شده است. سیستم عامل های یادگیری مانند آکادمی خان و گفتگوهای TED باعث استفاده بیشتر از فیلم برای یادگیری در حین حرکت و به موقع شده اند. رشد دوره های گسترده باز بصورت آنلاین MOOC یکی دیگر از تحولاتی است که باعث افزایش استفاده از فیلم برای آموزش و یادگیری شده است. بیشتر MOOC ها عمدتا به آموزش از طریق فیلم ها وابسته هستند. طبق پیش بینی سیسکو ، 82٪ از ترافیک در اینترنت تا سال 2022 ویدئو خواهد بود. گزارش وضعیت ویدئو در آموزش و پرورش Kaltura در سال 2019 نشان می دهد که 98٪ از فراگیران مهارت های فیلم را در محل کار امروز ضروری می دانند و 86٪ فکر می کنند که مدرسان امروز باید فیلم را در آموزش خود بگنجانند.
ویدئو چندین مزایای آموزشی را فراهم می کند که شامل: فراهم کردن تجربیات واقع گرایانه ، تأثیر انگیزشی ، توانایی کنترل و بررسی و جذب دانش آموزان به عنوان سازنده ایجاد یک فیلم آموزشی خوب نه تنها به دانش و مهارت عملکرد دوربین و ویرایش / تولید فیلم نیاز دارد ، بلکه به درک چندرسانه ای ، به ویژه تئوری بار شناختی ، که برای یک تجربه یادگیری با کیفیت فیلم می گوید ، طراح باید بار ذاتی را در نظر بگیرد. موضوع را کاهش دهید ، بار اضافی را کاهش دهید و بار را بهینه کنید تا به سازماندهی ذهنی اطلاعات ارائه شده کمک کند. اصول چندرسانه ای Richard Mayer می گوید که یک ویدیوی موثر باید بر این موارد تمرکز کند: (i) اصل انسجام – وقتی مطالب اضافی کنار گذاشته می شوند ، یادگیری بهتر است و فقط محتوای کاملاً ضروری پوشش داده می شو اصل تقسیم بندی – وقتی مطالب به صورت تکه های کوچک ارائه می شوند ، یادگیری بهتر است. تحقیقات اخیر در مورد جذابیت های فیلم نشان می دهد که زبان آموزان بیشتر از فیلم های شش دقیقه یا کمتر با یک مفهوم استفاده می کنند. اصل همجواری – یادگیری بهتر است وقتی کلمات و تصاویر متناظر با هم ارائه شوند. و اصل سیگنالینگ – یادگیری زمانی بهتر است که از نشانه هایی برای توجه دانش آموزان به مفاهیم اصلی استفاده شود. این اصول و دستورالعمل ها برای فیلم های طولانی تر مفید هستند.
یک فیلم TikTok تقریباً 15 ثانیه است و بنابراین ، به طور پیش فرض ، کاربر را مجبور می کند فقط روی یک ایده کلیدی تمرکز کند و اصول چندرسانه ای به راحتی مورد مراقبت قرار می گیرند. به نظر می رسد این پلتفرم برای یادگیری طراحی شده است. با این وجود ، یک درس کلیدی که می توانیم از TikTok بگیریم استفاده از فیلم های 15 ثانیه ای در شیوه های آموزشی است ، چه از پلتفرم استفاده کنیم و چه نکنیم. آنچه شما نیاز دارید فقط یک دوربین موبایل و برخی مهارت ها برای عکسبرداری و ویرایش است. این نوع فیلم آموزشی برای کمک به حفظ و درک از یادگیری کلیدی در مورد هر موضوع ، تمرکز ویژه ای خواهد داشت. این می تواند یک روش بسیار خلاقانه برای درگیر کردن دانش آموزان باشد. این مهارت های ویدئویی را به دانش آموزان ارائه می دهد و به آنها کمک می کند مهارت های ارتباطی که در محیط کار حیاتی هستند را توسعه دهند. برخی از راه های استفاده از فیلم های 15 ثانیه ای عبارتند از: به عنوان سخنگوی انتقال اطلاعات یا پرسیدن سوال ، نشان دادن مرحله ای برای رشد مهارت ها ، نمایش تمرین در زمین برای تغییر رفتار ، تعامل دو نفره برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها ، مقایسه موقعیت ها با تاکید بر یک نکته اصلی یادگیری ، و غیره
فراتر از استفاده از فیلم های کوتاه 15 ثانیه ای برای آموزش و یادگیری ، فیلم های نوع TikTok می توانند به همه در مورد چالش های دستیابی به توسعه پایدار آموزش دهند. بنابراین آنها می توانند نقش زیادی در ارتباطات تغییر رفتار داشته باشند. کمپین های TikTok مربوط به آلودگی محیط زیست ، تغییر آب و هوا ، خشونت علیه زنان ، سو مصرف مواد ، کار کودکان ، ازدواج زودرس و اجباری ، برابری جنسیتی و … می تواند به افزایش آگاهی و تغییر ذهنیت کمک کند.
به App Store یا Google Play بروید و TikTok را بارگیری کنید. با باز کردن آن ، TikTok ثبت نام را آسان می کند.
نحوه استفاده از TikTok
- برنامه را بارگیری کنید و ثبت نام کنید.
- نمایه خود را تنظیم کنید.
- خبر مایه ویدیو را مشاهده کنید.
- ویدئوهای مورد علاقه خود را لایک کنید ، نظر دهید یا به اشتراک بگذارید
- ویدیوها را جستجو کنید.
- کاربران را از طریق فیلم دنبال کنید. جستجو ، یا TikCode.
- عکس خود را تنظیم کنید و جلوه های ویژه را انتخاب کنید.
- ضبط فیلم
- ویرایش های نهایی را انجام دهید و عنوان را به ویدیو اضافه کنید.
- دو نفره با کاربران دیگر.
- در یک چالش شرکت کنید.
تنظیم حساب خود
- برنامه را بارگیری کرده و وارد سیستم شوید.
به App Store یا Google Play بروید و TikTok را بارگیری کنید. با باز کردن آن ، TikTok ثبت نام را آسان می کند. اگر نمی خواهید هیچ یک از این حساب ها متصل باشد ، می توانید با فیس بوک ، Gmail یا Twitter یک ثبت نام فوری انجام دهید ، یا یک نام کاربری و رمز عبور استاندارد اضافه کنید.
پس از ورود به سیستم ، فوراً به فید ویدئوها خواهید آمد.. پروفایل خود را تنظیم کنید.
پس از ورود به سیستم ، فوراً به فید ویدئوها خواهید آمد. من در مرحله سه به شما نشان میدهم که چگونه کار می کند. اما ابتدا ، برای دیدن و ویرایش نمایه خود ، روی نمادی در پایین سمت چپ که شبیه طرح کلی یک شخص است ضربه بزنید.
پس از ورود به نمایه خود ، روی دکمه ویرایش نمایه ضربه بزنید ، سپس عکس یا فیلم نمایه را انتخاب کنید. همچنین باید نام کاربری و اطلاعات زیستی خود را اضافه کنید. اگر می خواهید سایر نمایه های خود در شبکه های اجتماعی را به نمایش بگذارید ، می توانید صفحات Youtube و Instagram خود را بهم پیوند دهید. اگر مشاغل تجاری هستید ، این می تواند راهی مفید برای تبلیغ سایر سیستم عامل های بصری شما باشد.
کمپین های TikTok مربوط به آلودگی محیط زیست ، تغییر آب و هوا ، خشونت علیه زنان ، سو مصرف مواد ، کار کودکان ، ازدواج زودرس و اجباری ، برابری جنسیتی و … می تواند به افزایش آگاهی و تغییر ذهنیت کمک کند
پیدا کردن فیلم ها و تعامل با کاربران
- فید ویدئو را مشاهده کنید ،
اکنون که نمایه خود را تنظیم کرده اید ، به اولین برگه ای که فید ویدیو را به شما نشان می دهد ضربه بزنید.
به این فید مانند توییتر فکر کنید ، اما محتوای اصلی ویدیو در کجاست. اگر هنوز هیچ دنبال کننده ای ندارید ، این برنامه ویدیوهای پرطرفدار روند را برای شما ارسال می کند. وقتی شروع به دنبال کردن و تعامل با افراد بیشتری می کنید ، خبرمایه شما با توجه به علایق شما شخصی تر می شود.
وقتی ویدیویی را که دوست دارید پیدا کردید ، می توانید روی قلب ضربه بزنید تا آن را لایک کنید.
4- ویدیوهایی را که از آن لذت می برید لایک کنید ، نظر دهید یا به اشتراک بگذارید.
وقتی ویدیویی را که دوست دارید پیدا کردید ، می توانید روی قلب ضربه بزنید تا آن را لایک کنید. یا روی حباب گفتار برای نظر دادن در مورد آن ضربه بزنید. برای به اشتراک گذاری ویدیو ، علامت جلو را در زیر نماد نظر فشار دهید تا گزینه های اشتراک خود را ببینید. این نمادها همه در سمت راست فیلم قرار دارند.
اگر ویدیو را خیلی دوست دارید و می خواهید ببینید کاربر پست های بیشتری دارد که از آن لذت خواهید برد ، برای رفتن به نمایه خود انگشت خود را به سمت چپ بکشید.
برای ورود به قسمت جستجوی برنامه ، روی برگه دوم یا ذره بین ضربه بزنید.
- فیلم ها را جستجو کنید.
برای ورود به قسمت جستجوی برنامه ، روی برگه دوم یا ذره بین ضربه بزنید. در این برگه ، می توانید حساب ها یا ویدیوها را جستجو کنید ، یا می توانید به زیر نوار جستجو نگاه کنید تا ویدیوها را براساس موضوع پرطرفدار مشاهده کنید.
- کاربران را از طریق فیلم ، جستجو و TikCode دنبال کنید.
اگر می خواهید با یک سازنده ویدیوی عالی همراه باشید ، می توانید با فشار دادن نمادی که شامل عکس نمایه آنها است و یک علامت بعلاوه بالای دکمه قلب روی ویدیوی آنها ، آنها را دنبال کنید.
برای یافتن TikCode خود ، به نمایه خود بروید و روی نمادی با چهار مربع در بالا سمت راست ضربه بزنید.اگر قبلاً یک حساب TikTok یا شخصی را می شناسید که می خواهید آن را دنبال کنید ، می توانید آنها را در نوار جستجو جستجو کرده و سپس فیلتر “کاربران” را فشار دهید. با اسکن TikCode آنها را نیز می توانید پیدا کنید. این می تواند برای مارک ها یا افرادی که میخواهند کانال TikTok خود را در وب سایت های دیگر یا دنیای فیزیکی تبلیغ کنند مفید باشد. همچنین اگر با دوستی رو به رو شوید که می خواهد شما را اضافه کند ، می تواند عالی باشد.برای یافتن TikCode خود ، به نمایه خود بروید و روی نمادی با چهار مربع در بالا سمت راست ضربه بزنید.برای اسکن TikCode دیگر ، به برگه جستجو بروید و روی دکمه اسکن مربع کنار نوار جستجو ضربه بزنید.هنگامی که صفحه اسکن باز می شود ، آن را در قسمت TikCode که می خواهید اسکن کنید نگه دارید. روند اسکن فوراً آغاز می شود بنابراین نیازی نیست که دکمه های دیگری را فشار دهید. در عرض چند ثانیه از اسکن موفقیت آمیز ، به نمایه آن شخص ارسال می شوید. اگر از کد یک عکس از صفحه دارید ، می توانید “عکسها” را در گوشه بالای صفحه اسکن فشار دهید تا کد بارگذاری و اسکن شود.
برای ورود به حالت دوربین ، روی زبانه مرکزی ضربه بزنید.
نحوه ارسال پست در TikTok
7.دوربین خود را تنظیم کنید و جلوه های ویژه را انتخاب کنید.برای ورود به حالت دوربین ، روی زبانه مرکزی ضربه بزنید. برای رو به دوربین در جهت درست ، روی نماد Flip در سمت راست بالا ضربه بزنید. در سمت راست صفحه ، نمادهای مربوط به موارد زیر را نیز مشاهده خواهید کرد:
سرعت: به شما امکان می دهد فیلم خود را با حرکت آهسته یا سرعت بالا ضبط کنید.
زیبایی: یک فیلتر AR است که می تواند لکه ها را پنهان کند و پوست شما را صاف کند.
فیلتر ها: به شما امکان می دهد فیلتر رنگ دوربین را تغییر دهید.
زمان سنج : به شما امکان می دهد در صورت فیلمبرداری از هندزفری ، شمارش معکوس خودکار را ثبت کنید.
عکس بگیرید.
وقتی روی دکمه جلوه ها ضربه می زنید ، مجموعه ای عظیم از فیلترهای AR و جلوه های ویژه دیگر را می بینید
موسیقی و جلوه ها
در مرکز بالای صفحه دوربین ، یادداشت های موسیقی را با “افزودن صدا” در کنار آنها مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب همپوشانی موسیقی یا جلوه صوتی که می خواهید با آن کار کنید ، روی این ضربه بزنید.
در پایین دوربین ، یک نماد جلوه ها در سمت راست و یک دکمه بارگذاری در سمت چپ را مشاهده خواهید کرد – در صورتی که می خواهید فیلم های خود را خارج از برنامه ضبط کنید.
اگر می خواهید با یک سازنده ویدیوی عالی همراه باشید ، می توانید با فشار دادن نمادی که شامل عکس نمایه آنها است و یک علامت بعلاوه بالای دکمه قلب روی ویدیوی آنها ، آنها را دنبال کنید.
وقتی روی دکمه جلوه ها ضربه می زنید ، مجموعه ای عظیم از فیلترهای AR و جلوه های ویژه دیگر را می بینید که می توانند صورت یا محیط اطراف شما را تقویت کنند. در اینجا می توانید یک فیلتر به سبک همپوشانی ویدئو را انتخاب کنید.در نوار سیاه زیر دوربین ، می توانید محدودیت زمانی را برای ویدیوی خود تنظیم کنید یا روی Photo Model ضربه بزنید تا به جای نمایش فیلم ، نمایش اسلاید عکس ایجاد شود.
استفاده از نوار زمان در زیر صفحه دوربین برای تنظیم طول فیلم در TikTok
اگر می خواهید عکس های مختلفی را در هر فیلم قرار دهید یا آن را قطعه ضبط کنید ، به سادگی دکمه ضبط را برای هر بخش نگه دارید
- فیلم را ضبط کنید.
پس از آماده شدن ، دکمه قرمز ضبط را فشار دهید و نگه دارید. یا می توانید فیلم خود را یک باره ضبط کنید یا به صورت تکه تکه باشید.
اگر می خواهید عکس های مختلفی را در هر فیلم قرار دهید یا آن را قطعه ضبط کنید ، به سادگی دکمه ضبط را برای هر بخش نگه دارید ، سپس آن را رها کنید ، سپس هنگامی که برای عکس بعدی آماده شدید دوباره آن را فشار دهید و نگه دارید.نمی خواهید دکمه ضبط خود را تمام مدت نگه دارید؟ قبل از ورود به حالت ضبط ، می توانید با استفاده از تایمر به خودتان زمان کافی بدهید تا تلفن خود را پشتیبانی کرده و جلوی آن ژست بگیرید تا اینکه شروع به ضبط خودکار کند.
- ویرایش های نهایی را انجام دهید و عنوان را به ویدیو اضافه کنید.
وقتی ضبط ویدیو تمام شد ، همچنان می توانید یک پوشش موسیقی ، فیلترها و جلوه های ویژه اساسی دیگر اضافه کنید. همچنین می توانید برچسب ها و پوشش های نوشتاری را در بالای ویدیو اضافه کنید.
مانند سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، گاهی اوقات فیلم هایی با هشتگ برای “چالش ها” مشاهده خواهید کرد
بعد از پایان کار ، Next را فشار دهید. شما به صفحه ای مشابه صفحه پست اینستاگرام هدایت خواهید شد که می توانید در آن عنوان ، هشتگ های مربوطه و دسته حساب های دیگران را اضافه کنید. همچنین می توانید حریم خصوصی ویدیو را تنظیم کنید ، نظرات را روشن یا خاموش کنید ، اجازه دادن به دوئت یا واکنش را بدهید و روی “ذخیره در آلبوم” ضربه بزنید تا آن را در عکس های تلفن هوشمند خود بارگیری کنید.
اگر هنوز آماده ارسال نیستید ، فقط دکمه پیش نویس ها را در پایین سمت چپ فشار دهید تا برای بعد ذخیره شود.
یک ارسال کننده پست موسیقی را دوست دارید ببینید؟ آیا می خواهید با شخصی که آن را ساخته است مشارکت کنید؟
- دوئت با سایر کاربران.
یک ارسال کننده پست موسیقی را دوست دارید ببینید؟ آیا می خواهید با شخصی که آن را ساخته است مشارکت کنید؟ TikTok به شما امکان می دهد با یک فیلم Duet پاسخ دهید. برای استفاده از این ویژگی ، ویدیویی را که می خواهید با آن دونگاری کنید پیدا کنید ، دکمه اشتراک گذاری را فشار دهید تا گزینه های اشتراک گذاری مشاهده شود ، سپس گزینه Duet را در ردیف پایین در مرکز فشار دهید.
صفحه دوربین شما در کنار ویدیو ظاهر می شود. از آنجا می توانید ضبط را فشار دهید و آواز بخوانید ، برقصید ، یا هر کاری که می خواهید برای موسیقی انجام دهید.
یک چالش زمانی است که یک پست ویدئویی ، شرکت یا شخص کاربران را ترغیب می کند تا از خود فیلمهایی بگیرند که کاری عجیب و غریب را انجام می دهند
- در یک چالش شرکت کنید.
مانند سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، گاهی اوقات فیلم هایی با هشتگ برای “چالش ها” مشاهده خواهید کرد. یک چالش زمانی است که یک پست ویدئویی ، شرکت یا شخص کاربران را ترغیب می کند تا از خود فیلمهایی بگیرند که کاری عجیب و غریب را انجام می دهند – شرکت کنندگان سپس از خود فیلم برداری می کنند و نام چالش را در زیرنویس های پست خود هشتگ می کنند.
در چالش TikTok معمولاً هیچ برنده ای وجود ندارد ، اما هشتگ زدن ممکن است به شما کمک کند فالوور یا بازدید بیشتری داشته باشید زیرا افراد هنگام جستجوی هشتگ شما را پیدا می کنند.
بله ، ممکن است TikTok در حال حاضر یک پلتفرم بسیار عجیب به نظر برسد ، اما ممکن است ابزاری عالی برای جذب و گسترش آگاهی به مخاطبان جوان شما بعدا باشد. از آنجا که تنها یک سال از عمر آن می گذرد ، مکانی عالی برای آزمایش های اولیه ویدئویی نیز هست.
همانطور که در حال طوفان فکری یا فیلمبرداری از اولین فیلم های خود هستید ، در اینجا چند نکته برای ایجاد پست های منحصر به فرد و جذاب آورده شده است:
ممکن است TikTok در حال حاضر یک پلتفرم بسیار عجیب به نظر برسد ، اما ممکن است ابزاری عالی برای جذب و گسترش آگاهی به مخاطبان جوان شما بعدا باشد
با جلوه های ویژه لذت ببرید. تعداد زیادی روش برای جذاب کردن ویدیوی شما وجود دارد و مخاطبان TikTok انتظار دارند. بنابراین بازی کنید و با آنها آزمایش کنید.
موسیقی را در آغوش بگیرید. اکثر ویدیوهای موجود در سیستم عامل دارای نوعی آهنگ یا جلوه صوتی در پس زمینه هستند.
با چند عکس چند فیلم فیلم بگیرید. این باعث می شود احساس جالب و فعال تری داشته باشید.
از نشان دادن جنبه سبک تر یا شوخ طبعی نترسید. مردم برای سرگرمی به این سکو می آیند.
از هشتگهای مرسوم ، مد روز استفاده کنید و یک فیلم چالشی را امتحان کنید. سپس ، هشتگ های مربوطه را در زیرنویس پست خود وارد کنید تا ویدیوی شما هنگام جستجو افراد نشان داده شود.
ببینید مارک های دیگر چه می کنند؟ اگرچه ممکن است هنوز شرکت شما نیازی به جستجوی TikTok نداشته باشد ، فیلم های ارسال شده توسط مارک های دیگر می توانند ایده هایی برای استراتژی خود شما الهام بگیرند.
چگونه مردم معمولاً از TikTok استفاده می کنند؟
در واقع هیچ روش معمول برای استفاده از شبکه اجتماعی تیک تاک وجود ندارد. بله ، همگام سازی لب ، رقص ، طرح های کمدی و گربه ها … تعداد زیادی گربه وجود دارد. اما هیچ کتاب قانونی وجود ندارد آنچه پیدا خواهید کرد چند قالب است که ما در اینجا توضیح می دهیم.
مد های تیک تاک : این میم ها معمولاً شامل یک آهنگ یا هشتگ محبوب هستند. آهنگ ها و برچسب های پرطرفدار مانند #ButHaveYouSeen و #How To Adult به عنوان انگیزه ای برای کاربران برای اقدام به حرکت رقص یا ایجاد تغییرات خاص خود در یک موضوع عمل می کنند.
دوتایی:
یک ویژگی مشترک محبوب در شبکه اجتماعی تیک تاک است که به کاربران اجازه می دهد ویدیوی شخص دیگری را نمونه برداری کرده و خود را به آن اضافه کنند. دوئت ها می توانند از کلاغ های اصلی ، رمیکس ها ، حقه بازی ها و موارد دیگر باشند. هنرمندانی مانند Lizzo ، Camila Cabello و Tove Lo از این قالب برای تک آهنگ های تبلیغاتی و ارتباط با طرفداران استفاده کرده اند.
ویدیو های له شدن : هدف این ویدئوها باعث می شود تا مخاطبان با نمایش ها و سناریوهای دردناک ناجور متلاشی شوند. آنها اغلب خنده دار و همیشه شرم آور هستند ، نوعی هستند که نمی توانید از آنها دور شوید. به همین دلیل است که آنها اغلب در مجموعه های YouTube قرار می گیرند.
ویدیوهای واکنش : یوتیوب پیشگام سبک واکنش بود ، اما TikTokers آن را کامل کرده است. در زیر گزینه اشتراک ویدیوی شخصی ، کاربران می توانند React را انتخاب کنند. آنها می توانند عکس العمل خود را هنگام پخش ویدیو ضبط کنند و در مکانی قرار بگیرند که می خواهند ویدیوی همپوشانی آنها در کنار فیلم اصلی پخش شود.
فیلم های React را می توان همزمان و در گروه های بزرگ ضبط کرد.کاربران می توانند هنگام اشتراک ویدیوها ، Duets و Reactions را غیرفعال کنند.به اشتراک گذاری بین پلتفرم: الگوهای رفتاری شبکه اجتماعی تیک تاک فقط در TikTok نمی مانند. در بسیاری از موارد ، کاربران محتوای خود را در شبکه های اجتماعی دیگر مانند Twitter ، Pinterest ، Snapchat و Instagram به اشتراک می گذارند. ادغام برای به اشتراک گذاری در این برنامه ها و برنامه های دیگر ساخته شده است. بیش از 32 میلیون پست با هشتگ #TikTok در اینستاگرام وجود دارد. در بسیاری از موارد ، زیرنویس ها می توانند یک لایه جدید به الگوهای رفتاری شبکه اجتماعی تیک تاک اضافه کنند.
طبق گزارش سالانه ByteDance ، در چین:
سال گذشته 14.89 میلیون “فیلم محتوای دانش بنیان” در برنامه به اشتراک گذاشته شد.24.18 میلیون فیلم با استفاده از فیلتر “کودک” ، 210 میلیون لایک دریافت کرد.3.265 میلیون ویدیو با استفاده از فیلتر “پیر” ، 1.02 میلیارد لایک دریافت کرده است.