شبکه اجتماعی توییچ بستری ویژه پخش ویدئو و لایو استریم می باشد. شبکه اجتماعی توییچ به دلیل نوآوری هایی که دارد به سرعت در حال رشد است. اگر جز آن دسته از مخاطبانی هستید که قصد جذب ایده های جدیدی را دارید، این محیط بستر مناسبی است که در ایجاد راهبردهای کسب و کار دیجیتال بسیار مفید می باشد. به مانند هر شبکه اجتماعی دیگر اولین قدم ایجاد یک اکانت است.
شاید هنوز هم بسیاری از افراد اطلاع ندارند که Twitch یکی از شبکه های اجتماعی در دسترس است. همانطور که می دانید، یوتیوب نزد بسیاری از مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است، زیرا در این سیستم میلیون ها کاربر در هر زمان در حال مشاهده فیلم هستند. با این حال، در موازات یوتیوب سیستم های عامل دیگری با ارائه راه حل های مختلف به جذب کاربران مشغول می باشند. اغلب کسانی که دارای یک کانال YouTube هستند، باید اطلاعات لازم را برای مشترکان خود منتشر کرده و برند شخصی خود را تبلیغ کنند. در واقع، برخی افراد در مورد اهمیت یوتیوب در این وبلاگ مطلب می نوشتند. با این حال، این سیستم تنها شبکه اجتماعی درخور نیست. باید با نگاهی گسترده تر موارد دیگری مانند شبکه اجتماعی توییچ را نیز بررسی نمود.
شبکه اجتماعی توییچ
فالوور توییچ
ویو ویدیو توییچ
لایو پلی توییچ
ویو کانال توییچ
مراحل سفارش
- مطالعه مطالب این صفحه
- ورود به بخش پنل کاربری
- ثبت نام در پنل کاربری
- شارژ پنل کاربری
- ثبت سفارشات مد نظر
- تجربه ای ماندگار از یک همکاری حرفه ای
معرفی شبکه اجتماعی Twitch
شبکه اجتماعی توییچ چیست؟
شبکه اجتماعی توییچ مجموعه ای است که به کاربران خود امکان ساخت فیلم های لایو را می دهد. اگرچه به مانند دیگر شبکه های اجتماعی مانند YouTube ، یا Dailymotion نیز قادر به ارسال فیلم های معمولی خواهید بود، ولی در حال حاضر بیشتر کانال های مانا در این پورتال بر روی ویژگی Gaming متمرکز شده است.
ظاهراً در ارتباط بودن با بسیاری از کانال های شبکه اجتماعی توییچ فارغ از اینکه به اندازه سایر شبکه های اجتماعی، نیاز به داشتن مشترک، نتایج خارق العاده ای می گیرند. در این حوزه افرادی هستند که تنها بین 500 تا 1000 مشترک دارند لیکن درآمد مناسبی کسب می کنند. این کاربران منحصرا از این شبکه اجتماعی برای زندگی استفاده نمی کنند، بلکه از آن به عنوان مقدمه و سکوی پرتابی برای آنچه که میخواهند در آینده بدست آورند بره می گیرند(البته اگر به طور مداوم محتوای در شان موضوع ایجاد کنند).
برای استفاده مطلوب تر از شبکه اجتماعی توییچ، کمی همت و همگام کردن کار با روند پیشرفت شبکه دارد. در کنار این داده ها، ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که، اگر اکثر کانال های این شبکه در ارتباط با بازی و سرگرمی پیاده سازی شده اند، آیا فعال سازی یک کانال با موضوعات متفاوت در شرایط کرونایی صرفه اقتصادی دارد؟ این سوال بسیار طبیعی است و پاسخ آن آماده است: آیا می توانیم با موضوع دیگری در توییچ فعالیت کنیم؟ اگر این تصور را دارید که اکثر کانال ها در مورد بازی های ویدیویی فعالیت می کنند، منطقی است که فکر کنیم جایی برای موضوعات دیگر در شبکه اجتماعی توییچ نیست. با این حال، تضمین می کنیم که صد در صد در اشتباه هستید. امروزه می توان کانالهایی با مضامین متفاوتی را در این شبکه اجتماعی پیدا کرد که در بسیاری از موارد با نتایج بهتری در حال فعالیت هستند.
به عنوان مثال می توان به کانال Twitch Romuald Fons اشاره داشت. اگرچه کانالی که بر قوانین سئو متمرکز شده است، اما هزاران بازدید دارد. نکته جالب آنجاست که این کانال تنها 4 فیلم منتشر کرده است. البته کاربر به خوبی می دانست که چگونه از این پورتال استفاده نماید. یعنی در حالی که تمامی مفاهیم مربوط به رنکینگ وب را بیان می کند، همزمان در حال انجام بازی ویدیویی است. شما هم می توانید به همین روش، فعال بوده و حتی با امکانات بیشتری برخوردار باشید. آنچه باید به درستی درک شود وجود توانایی ایجاد و کار با یک کانال موفق در شبکه اجتماعی توییچ می باشد. با این کار، به احتمال زیاد با دو یا سه فیلم نباید انتظار نتایج چشمگیری داشته باشید. در واقع، اگر یک کانال در زمینه سئو کار کند، می توان از آن در زمینه هایی مانند اتومبیلرانی، سلامت ، رژیم غذایی و حتی آموزش مجازی بهره گرفت. با این حال، برای ایده دادن به مشتری، توییچ نسبت به یوتیوب برتری هایی دارد که می تواند در پخش مستقیم فیلم ها فضای بسیار متفاوتی به وجود آورد.
تاریخچه توییچ
هنگامی که شبکه اجتماعی توییچ در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد، بر روی موضوعات ورزش و بازی تمرکز کرد. در طی مراحل اولیه راه اندازی سایت، ماهانه نزدیک به 3.2 میلیون بازدید کننده اختصاصی داشت. در سال 2012 نیز این تعداد به 20 میلیون بازدید کننده رسید، در حالی که تا سال 2014، غول های فناوری آمازون و گوگل در تلاش بودند این شبکه اجتماعی را تصاحب کنند.
برخی مزیتهای شبکه اجتماعی توییچ
مزیت اصلی توییچ در مقایسه با یوتیوب یا دیگر شبکه های اجتماعی همسان که تفاوت چشمگیری به نظر می رسد شاید به زبان ساده کمی مشکل باشد. این نکته که کاربران به سختی می توانند از ورود به رقابت اجتناب کنند، در حقیقت به علایق، شغل و حوزه صنعت خودش وابسته است. شما عملا تنها فردی هستید که بر این زبان و کار با این موضوع سر و کار داشته و بر آن تمرکز می کنید، بنابراین قادر خواهید بود به یک عنصر تأثیرگذار در شبکه اجتماعی توییچ تبدیل شوید. این یک واقعیت است و علیرغم راه نسبتا دشواری که در پیش دارید، با مدیریت و کسب دانش حداقلی می توانید در کانال های جدید به یک فرد جدید و با نفوذ تبدیل شوید. اگر یک کلمه کلیدی را در YouTube جستجو میکنید، کانال های زیادی که به همان موضوع پرداخته اند و رتبه بندی یک ویدیوی جدید را دشوار می سازند، وجود دارد. با این حال، با شبکه توییچ، عکس این اتفاق برای شما خواهد افتاد. شبکه اجتماعی توییچ در مقابل یوتیوب مزایای دیگری نیز دارد، به عنوان مثال بر خلاف YouTube ، برای ایجاد یک کانال سود ده به تعداد مشترک زیادی نیاز ندارید. برای استارت، مدیران این شبکه محبوب به شما مزایای دیگری می دهند.
اگر در حال حاضر تعداد نسبتاً مناسبی مشترک دارید، قادر به پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل برای تجارت آنلاین خود خواهید بود. علاوه بر این، با توجه به امکان ارائه فیلم ها به صورت پخش لایو استریم، برای تعامل با مشترکان خود به صورت آنلاین، می توانید فهرست ایمیل خود را افزایش دهید.
چنانچه تمایل به خرید فالوور توئیچ دارید میتوانید به پنل کاربری بازاریابی شبکه های اجتماعی ما مراجعه نمایید.ما بزرگترین مرجع فروش فالوور توییچ ارزان میباشیم.از دیگر خدمات ما میتوان به لایک توئیچ , ویو کانال توئیچ , ویو ویدیو توئیچ و همچین پلی لایو توئیچ اشاره کرد.