اینستاگرام(Instagram) یک شبکه اجتماعی رایگان است که بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان، از آن برای به اشتراک گذاشتن عکس، ویدیو و پیام استفاده می کنند. این برنامه در سال 2010 به عنوان یک اپلیکیشن دستگاه تلفن همراه راه اندازی شد و دو سال بعد توسط فیسبوک خریداری شد. اینستاگرام نیز مانند اکثر رسانه های اجتماعی، به شما این امکان را می دهد، تا کاربرانی را که به آنها علاقه مند هستید دنبال کنید. با این کار می توانید در صفحه اصلی خود، پست های اخیر هر فردی را که دنبال می کنید، مشاهده کنید. و همچنین می توانید پست ها را لایک کرده و درباره آنها نظر دهید.
شبکه اجتماعی اینستاگرام
فالوور اینستاگرام
لایک اینستاگرام
کامنت اینستاگرام
ویو ویدیو اینستاگرام
ویو پروفایل اینستاگرام
ویو IGTV اینستاگرام
لایک IGTV اینستاگرام
دایرکت انبوه اینستاگرام
مراحل سفارش
- مطالعه مطالب این صفحه
- ورود به بخش پنل کاربری
- ثبت نام در پنل کاربری
- شارژ پنل کاربری
- ثبت سفارشات مد نظر
- تجربه ای ماندگار از یک همکاری حرفه ای
معرفی شبکه اجتماعی instagram
معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام
تاریخچه شبکه اجتماعی اینستاگرام
شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال 2010 متولد شد. این برنامه حاصل ایده کوین سیستروم، برنامه نویس رایانه و کارآفرین آمریکایی، به همراه مایک کریگر، مهندس نرم افزار و کارآفرین برزیلی بود.توسعه اینستاگرام، در سانفرانسیسکو آغاز شد. سازندگان آن، پس از کار بر روی یک برنامه HTML5 به نام Burbn، قصد داشتند روی یک برنامه اشتراک عکس تمرکز کنند و نام آن راInstagram بگذارند و این کلمه به عنوان نوعی اصطلاح برای کلمات Instant Camera و Telegram است. آنها همچنین از شرکای خود برای Burbn بودجه دریافت کردند. ایده اصلی آنها، این بود که به کاربران کمک کنند عکس هایی مانند پولاروید ارسال کنند که بتوانند با فیلترها آنها را تغییر داده و فیلم ها را با حداکثر زمان 15 ثانیه به اشتراک بگذارند.شبکه اجتماعی اینستاگرام در 6 اکتبر 2010 برای آیفون راه اندازی شد و تا دسامبر همان سال، این برنامه 1 میلیون کاربر را به خود اختصاص داد.در مارس 2011، به عنوان اولین نسخه اینترنتی جهانی به صحنه رفت. اضافه شدن فیلترهای بیشتر به آن، در طول سال 2011 اتفاق افتاد. در نوامبر همان سال، پروژه هشتگ نیز ایجاد شد.
یک تصمیم سخت
آوریل 2012 ثابت کرد، که لحظه ای مهم برای Instagram است. جدا از راه اندازی این برنامه در اندروید در 6 آوریل، فیسبوک، این شبکه اجتماعی را در 9 آوریل همان سال خریداری نمود و صفحات عکس را برای وب طراحی کرد. در ژوئیه سال 2012، اینستاگرام 80 میلیون کاربر به دست آورد و در طی آن سال، فیلترها و ویژگی های بیشتری اضافه کرد، از جمله، نقشه های عکس، صفحات عکس موبایل و نمایه های وب. علاوه بر این، برای بیش از 25 زبان در دسترس قرار گرفت.تا سال 2013، این شبکه اجتماعی، بیش از 150 میلیون کاربر به دست آورد و روند برچسب گذاری عکس در وب سایت ها را آغاز کرد. در اواخر آن سال، دایرکت شبکه اجتماعی اینستاگرام، یعنی سرویس پیام خصوصی، نیز در دسترس قرار گرفت.1 دسامبر 2014 تعداد کاربران آن به 300 میلیون نفر رسید، و در 22 اکتبر 2015 به راه اندازی بومرنگ پرداخت. در 15 دسامبر 2016، تعداد کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام به 600 میلیون نفر افزایش یافت، و قابلیت اضافه کردن چندین عکس در هر پست، را در 22 فوریه 2017 ایجاد کرد.اکنون، Instagram ماهانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد، در حالی که در سپتامبر 2017 این تعداد 800 میلیون نفر بود، و اکنون یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است.
دلیل محبوبیت اینستاگرام
- شبکه اجتماعی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا عکس های معمولی بگیرید و به سرعت، با استفاده از یکی از فیلترهای آن، جلوه ای بی نظیر به آن عکس ببخشید. فیلترها می توانند بدون تلاش زیاد، عکس معمولی را به چیزی تبدیل کنند که ارزش اشتراک گذاری دارد.
- مردم دوست ندارند متن های طولانی بخوانند، بنابراین آنها بیشتر به تماشای فیلم و عکس علاقمند هستند و این پایه و اساس Instagram است.
- استفاده از آن ساده، آسان و رایگان است!
- شبکه اجتماعی اینستاگرام به جای تلاش برای انجام کارهای زیاد، بر روی انجام یک کار متمرکز شده است.
- دارای ویژگی های سرگرم کننده بسیار زیادی است و به روز رسانی، توسط نیازهای روزانه کاربران صورت می گیرد.
- تبلیغات ناامید کننده زیادی ندارد.
- شما می توانید یک پروفایل تجاری عالی ایجاد کنید و از اینفلوئنسر بودن درآمد زیادی کسب کنید.
- ثبت نام(Sign up)
در اصل هدف از راه اندازی شبکه اجتماعی اینستاگرام، بکارگیری آن در دستگاه های تلفن همراه بود. بنابراین، باید این برنامه را برای آیپد یا اندروید بارگیری کرده تا یک حساب Instagram ایجاد کنید. می توانید آن را به صورت رایگان، از فروشگاه App Apple یا Google Play دریافت کنید. پس از بارگیری برنامه، باید با دادن ایمیل خود، و انتخاب یک نام کاربری و گذرواژه مناسب، ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، تصویر نمایه (پروفایل) خود را تغییر داده و اطلاعات خود را ویرایش کنید، که شامل یک خلاصه 150 کاراکتری و قابلیت لینک دادن به یک وب سایت است. تمام حساب های شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور پیش فرض عمومی هستند اما می توانند خصوصی شوند.
- فعالیت(Activity) ، مانند یک مرکز اطلاع رسانی است، و شما را به صفحه ای می برد که در میان سایر به روزرسانی های فعالیت، لایک و نظر روی پست های شما را نمایش می دهد.
- نمایه یا پروفایل(Profile) ، جایی است که برای دیدن پروفایل خود، ویرایش آن و انجام تنظیمات، به آن مراجعه می کنید (در گوشه سمت راست بالا موجود است). تنظیمات، شامل گزینه هایی برای دنبال کردن دوستان فیسبوک، خصوصی کردن حسابتان، و دیدن پست هایی که دوست داشته اید و موارد دیگر می باشد. هنگامی که بر روی گزینه “ویرایش نمایه خود” کلیک می کنید، می توانید نام خود را به عنوان بیوگرافی اضافه کرده و هر آنچه را که می خواهید درباره خود بنویسید.
ارسال یا گذاشتن پست(Posting)
برای ارسال عکس یا فیلم، به بخش دوربین در برنامه بروید و از گالری (یا کتابخانه) گوشی خود، عکس یا فیلم مورد نظرتان را انتخاب کنید. انتخاب عکس از گالری گوشی، به شما این امکان را می دهد، تا عکسی را که با دوربین خود گرفته اید بارگذاری کنید، در حالی که با استفاده از قسمت Photo and Video، می توانید مستقیماً از برنامه اینستاگرام عکس بگیرید یا ویدیو ضبط کنید. هنگام عکاسی از این طریق، دو نماد را در بالای دکمه اصلی ضبط دایره ای مشاهده خواهید کرد. نماد سمت چپ، برای جابجا کردن دوربین جلو و عقب می باشد، در حالی که با نماد سمت راست می توانید فلاش را روشن کنید. همچنین می توانید بر روی تصویر گرفته شده ضربه بزنید تا روی یک نقطه خاص متمرکز شود.
پس از گرفتن عکس یا فیلم، تعدادی فیلتر ظاهر می شود که به کمک آنها می توانید به تصویرتان، افکت یا جلوه ای را اعمال کنید. اگر روی افکت مورد نظر خود، دوبار ضربه بزنید، به نوار لغزشی که به شما امکان کم یا زیاد کردن شدت فیلتر را می دهد، دسترسی پیدا خواهید کرد.
در قسمت tray فیلتر، دو گزینه وجود دارد: فیلتر و ویرایش. با انتخاب گزینه ویرایش، می توانید تصاویر خود را به شکل دقیقی، از روشنایی و کنتراست گرفته تا تغییر ساختار، اشباع، رنگ و غیره، تنظیم کنید. بعد از اتمام ویرایش، روی دکمه بعدی(Next) در سمت راست بالای صفحه فیلترها بزنید.
اشتراک گذاری(Sharing)
با انتخاب گزینه بعدی در سمت راست بالای صفحه فیلترها، به صفحه ای دسترسی پیدا می کنید که به شما این امکان را می دهد تا عکس یا فیلم را، با همه یا یکی از دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. در این قسمت می توانید به آن زیرنویس اضافه کنید، افراد و مکان خود را نیز برچسب گذاری کنید، همچنین می توانید پست خود را با سایر رسانه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.
اینستاگرام با فیس بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر ادغام می شود، به این معنی که فقط با روشن یا خاموش کردن هر کدام از شبکه های اجتماعی محبوب خود، می توانید مطالبتان را به اشتراک بگذارید.
- لایو(Live) اینستاگرام
ویژگی لایو اینستاگرام، به شما این امکان را می دهد که ویدیوی زنده را، از دستگاه خود برای هر کسی که می خواهد تماشا کند پخش کنید. بینندگان می توانند هنگام پخش لایو، پیام و استیکر قلب برای شما بفرستند، و این یک روش عالی برای مکالمه همزمان با همه دنبال کنندگانتان یا پخش یک رویداد است.
برای رفتن به لایو، باید پس از باز کردن اینستاگرام، به صفحه دوربین درون برنامه بروید. سپس می توانید گزینه “Live” در پایین صفحه را انتخاب کنید. لایو، پس از گذشت 1 ساعت به پایان می رسد و برای ادامه، باید مجدداٌ آن را راه اندازی کنید. در هنگام پخش لایو، به طور پیش فرض، نظرات بینندگان قابل مشاهده است، اما می توانید به راحتی آن را غیرفعال کنید.
اگر فردی را که شما دنبال می کنید لایوی بگذارد، در این صورت، اعلانی(notification) را دریافت خواهید کرد. به راحتی می توانید اعلان مربوط به لایو را نیز خاموش کنید.
- IGTV
به طور معمول، فیلم ها در اینستاگرام به 1 دقیقه محدود می شوند، اما IGTV این امکان را برای شما فراهم می کند تا فیلم های طولانی را ارسال کنید.
IGTV در واقع، یک پلتفرم ویدئویی با فرم طولانی و اختصاصی اینستاگرام است که اجازه می دهد حداکثر 15 دقیقه فیلم (یا 60 دقیقه، اگر از نسخه دسکتاپ استفاده می کنید) را بارگذاری کنید. IGTV برنامه خاصی برای آیفون و اندروید دارد، اما می توانید آن را در برنامه معمولی اینستاگرام نیز پیدا کنید.
برای باز کردن IGTV، روی نماد ذره بین در پایین برنامه ضربه بزنید، سپس گزینه “IGTV” بالای صفحه را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید فیلم هایی را که دیگران بارگذاری کرده اند را تماشا کنید و یا فیلم های خود را ارسال نمایید.
اصطلاحات مهم اینستاگرام
- نام کاربری(Username)
نحوه شناسایی شما توسط افراد در اینستاگرام، از طریق نام کاربریتان می باشد. هنگام ایجاد حساب کاربری، از شما یک نام کاربری خواسته می شود. نامی که انتخاب می کنید از نماد @ پیروی می کند و می تواند شامل اعداد، حروف، نمادها، نقطه و زیرخط ها(آندرلاین) باشد. نام کاربریتان در محتوایی که ارسال می کنید و پروفایل شما و همچنین در کنار هر نظر یا لایکی که می گذارید، نشان داده می شود، و پس از URL/ که آدرس اینترنتی اینستاگرام شما را تشکیل می دهد، ذکر شده است. نام کاربری خود را می توانید هر زمان که بخواهید تغییر دهید.
- حساب عمومی(Public Account)
در بخش تنظیمات، می توانید حساب خود را به صورت عمومی یا خصوصی تنظیم کنید. در حالت عمومی، هر کسی می تواند پست های شما و عکس هایی که در آن، افراد شما را برچسب گذاری کرده اند مشاهده کند، حتی اگر آنها، شما را دنبال نکنند.
- حساب خصوصی(Private Account)
وقتی تنظیمات مربوط به حساب خصوصی را فعال می کنید، افرادی که شما را دنبال نمی کنند، همچنان می توانند نمایه شما (بیو و نام کاربری) را پیدا کرده و مشاهده کنند، اما نمی توانند به پست های شما دسترسی پیدا کنند.
- هایلایت استوری(Story Highlights)
هایلایت استوری، به شما این امکان را می دهد، تا استوری های قبلی خود را، به بخشی دائمی از پروفایل خود تبدیل کنید. استوری ها را می توانید در پروفایل خود، در زیر قسمت بیوگرافی اضافه کنید.
- هشتگ(Hashtag)
هشتگ ها برای ارسال متن یا نظر شما استفاده می شوند. آنها می توانند در اینستاگرام به سایر کاربران، در جستجوی پست های شما کمک کنند، اما این امر، تنها در صورت عمومی بودن حساب شما اتفاق می افتد. اگر شما به دنبال تعامل بیشتر در پروفایل خود هستید، باید هشتگ های مؤثری را با ارجاع کلمات معروف یا عبارات کوتاه مربوط به محتوا یا حسابتان ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر در حالی که با دوستانتان وقت می گذرانید، می خواهید پستی را به اشتراک بگذارید، می توانید از هشتگ های #دوستان همیشگی استفاده کنید. هنگامی که در حال ساخت یک پست هستید و می خواهید یک هشتگ قرار دهید، می توانید مشاهده کنید که چند پست دیگر با استفاده از همان هشتگ ارسال شده است. هنگام جستجو در بخش اکسپلور یا با کلیک بر روی هر هشتگی در زیرنویس یا نظرات یک پست، می توانید پست های سایر کاربران را پیدا کنید.
- برچسب زدن(Tagging)
این اصطلاح دو معنی دارد، اولین مورد، زمانی است که شما عکس یا ویدیویی را ارسال می کنید که شخصی در آن حضور داشته باشد. برای این کار می توانید گزینه تگ کردن افراد(tag people) را در هنگام اشتراک گذاری محتوا انتخاب کنید.معنی دیگر برچسب گذاری هنگامی است که در مورد عکس یا ویدیویی نظر می دهید و می خواهید مستقیماً خطاب به یک یا چند کاربر باشد. برای این کار، شما نظر خود را می نویسید و @ را با نام کاربری اش قرار می دهید.
به محض نوشتن @، یک لیستی از افرادی که دنبال می کنید در زیر آن نشان داده می شود. کاربری را که برچسب گذاری می کنید به سمت پست مورد نظر هدایت شده و می تواند آن را مشاهده کند.اگر نمی خواهید کاربری در پست ها، استوری ها یا نظرات حساب های خاص برچسب گذاری شود، می توانید تنظیمات مربوط به بخش حریم خصوصی حساب خود را مدیریت کنید.
سایر امکانات
اکنون که اصول کار اینستاگرام را توضیح دادیم، در ادامه، با تعدادی از نکات و ترفندهای آن آشنا خواهیم شد:
- پیام مستقیم(Direct Message)
دایرکت اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که پست ها و پیام های شخصی حساب های دیگر را به تعداد دلخواه ارسال کنید. برای به اشتراک گذاشتن پست کاربر دیگر، کافیست نماد هواپیمای کاغذی را انتخاب کرده و سپس آن پست را به پروفایل های مورد نظر خود ارسال کنید. اگر حسابی را که می خواهید پست آن را به اشتراک بگذارید خصوصی باشد و دریافت کننده (ها)، حساب گفته شده را دنبال نکنند، دیگر نمی توانند آنچه را به اشتراک می گذارید ببینند. در صفحه اصلی در گوشه بالا سمت راست، یک نماد هواپیمای کاغذی دیگری وجود دارد، هنگامی که روی آن ضربه می زنید، پیام های دایرکتی را که ارسال یا دریافت کرده اید نشان می دهد. در هر زمان می توانید به آنها مراجعه کنید، مگر اینکه فرستنده آن را حذف کرده باشد.
برای ارسال یک پست دایرکت جدید، در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. از این قسمت، می توانید با یک نفر ارتباط برقرار کنید یا چندین کاربر را برای ایجاد گپ گروهی انتخاب کنید. در صورت تمایل به برقراری ارتباط از این طریق، ویژگی چت ویدیویی در بالای صفحه دایرکت نیز وجود دارد. با این حال، این گزینه در انجمن اینستاگرام خیلی استفاده نمی شود.
- صفحه اکسپلور(Explore Page)
صفحه اکسپلور، که توسط یک ذره بین نشان داده می شود، به شما این امکان را می دهد تا پست ها و استوری های پیشنهاد شده یا پرطرفدار را مشاهده کنید. با استفاده از فیلترهای بالای صفحه (مثلاً موسیقی، سفر، زیبایی، فروشگاه) می توانید محتوا را براساس موضوع مشاهده کنید. وقتی می خواهید مورد خاصی را در زیر برگه Top (برتر) جستجو کنید، سابقه جستجوی اخیر شما ظاهر می شود، از جمله، هشتگهایی که بیشتر از همه از آنها استفاده می کنید. در برگه افراد(People) می توانید سایر کاربران را با نام کاربری یا نام کامل جستجو کنید. برگه برچسب ها(Tags) به شما این امکان را می دهد پست ها را با هشتگ خاص جستجو کنید. و در آخر، در برگه Places می توانید پست های ایجاد شده در مکان های مختلف را جستجو کنید.
- دنبال کردن(Follow)
وقتی کسی شما را دنبال می کند، پست های شما، بخشی از فید او (صفحه اصلی) می شود. اگر حساب خود را خصوصی کنید، فرد باید درخواست فالو کردن را برای شما ارسال کند که می توانید آن را بپذیرید یا رد کنید. دنبال کنندگان شما، می توانند ببینند، اخیراً کدام پست ها را پسندیده اید یا درباره آنها نظر داده اید.
برای دنبال کردن شخصی، از نمایه وی بازدید کنید و دنبال کردن(Follow) را انتخاب کنید. اگر در این حالت، با مورد درخواست شده (Requested)مواجه شوید، با یک حساب خصوصی روبرو هستید. در این صورت، هنگام موافقت کاربر با درخواستتان، به شما اطلاع داده می شود.
برای لغو دنبال کردن شخصی(unfollow)، به نمایه وی بروید و روی برگه “دنبال کردن” بزنید. با این کار، دیگر قادر به دیدن پست های او نیستید و تعامل وی با حساب خود را محدود می کنید.
برای حذف یک دنبال کننده، روی دنبال کنندگان خود در پروفایلتان بزنید. سپس می توانید بدون اطلاع کاربران، هر کاربری را که می خواهید حذف کنید.
- فید(Feed) اینستاگرام
فید اینستاگرام، شامل پست های اخیر کاربرانی است که دنبال می کنید. این موارد لزوماً به ترتیب زمانی نخواهند بود، زیرا Instagram از الگوریتم خاصی برای سازماندهی فید استفاده می کند. هر بار که وارد اینستاگرام می شوید، به صفحه Home (صفحه اصلی) که همان فید شماست هدایت می شوید.
- پسندیدن(Like)
اگر از پست کاربری که شاید زیبا، خنده دار یا جالب باشد لذت می برید، و با آن موافق هستید، می توانید با پسندیدن، علاقه خود را نشان دهید. این کار را با دو ضربه سریع، روی پست یا ضربه زدن به قلب زیر پست کاربر مورد نظر، انجام می دهید. اگر تصادفی پستی را لایک کردید، فقط کافیست قلب قرمز رنگ شده را در پایین آن دوباره فشار دهید، و لایک خود را لغو کنید.
- نظر دادن(Comment)
برای نظر دادن درباره پست یک شخص، فقط کافی است حباب گفتگو زیر پست را فشار داده، و نظر خود را بنویسید و سپس ارسال کنید. به خاطر داشته باشید که این کامنت ها توسط همه افراد قابل مشاهده است، حتی با داشتن یک حساب خصوصی، هر نظری که در این قسمت می نویسید عمومی است.
اگر شخصی کامنت توهین آمیز یا نامناسبی در زیر پست شما نوشته و آن را دوست ندارید، می توانید آن را گزارش دهید یا حذف کنید. اینستاگرام به تازگی ویژگی جدیدی را ارائه داده است که به شما این امکان را می دهد که همزمان چندین نظر را برای حذف انتخاب کنید. وقتی حباب گفتگو را، در پایین پست خود فشار می دهید، می توانید بخش نظرات خود را مدیریت کنید.
- مسدود کردن(Block)
اگر نمی خواهید شخصی به تصاویر شما دسترسی داشته باشد یا بتواند حساب شما را جستجو کند، با رفتن به نمایه وی، در گوشه بالا سمت راست و انتخاب “مسدود کردن”، او را بلاک کنید. در هر زمان می توانید این عملکرد را لغو کنید.
- تأیید شده(Verified)
ممکن است یک علامت تیک آبی در پروفایل های عمومی، سازمان ها و برند های تجاری مشاهده کنید. این نماد به این معنی است که اینستاگرام هویت کاربر را تأیید کرده است و آنچه مشاهده می کنید محتوای معتبری است. تأیید صحت، برای کاربرانی است که تعداد زیادی از افراد را دنبال می کنند. در عین حال، این مسئله به این معنی نیست که حساب های تأیید نشده واقعی نیستند. البته این امر، برای پشتیبانی از سازندگان و برند های کوچکتر، که ممکن است واجد شرایط تأیید نباشند بسیار عالی است. با این حال، مواظب حساب های جعلی با پست های ظاهراً تصادفی باشید که هزاران کاربر را دنبال می کنند. این حساب ها، به احتمال زیاد ربات هایی هستند که می توانند به صورت عمده، برای دنبال کردن، نظرات و پسندیدن خریداری شوند.
فوت و فن اینستاگرام
الگوریتم های اینستاگرام
الگوریتم اینستاگرام برای تعیین اینکه فید شما چگونه باشد، نحوه استفاده از برنامه را ارزیابی می کند. اگر کاربر زمان زیادی را روی برنامه صرف کند، یعنی قصد دارد پست های بیشتری را مشاهده کند و بنابراینInstagram عمیق تر خواهد شد تا پست ها را با علایق آنها هماهنگ کند. اگر شخصی فقط چند بار در روز برنامه را باز کند، پس تمایل دارد پست های برتر را مشاهده کند.
نوع پست هایی که مشاهده می کنید به تعداد افرادی که دنبال می کنید نیز بستگی خواهد داشت. اگر افراد زیادی را دنبال کنید، اینستاگرام گزینه های بیشتری برای انتخاب دارد. این بدان معناست که شما قادر نخواهید بود همه آنچه که فالوورهای شما ارسال می کنند را مشاهده کنید.
این الگوریتم، بهترین و محبوب ترین پست ها را از زمان آخرین بازدید از برنامه، به کاربر نشان می دهد. اگر کاربری به طور مکرر از برنامه استفاده می کند، فید او بیشتر “ترتیب زمانی” دارد، زیرا شامل بهترین پست های آخرین بازدید وی خواهد بود. 42% از کاربران اینستاگرام چندین بار در روز، برنامه را بررسی می کنند. برای کسانی که این برنامه را کمتر باز می کنند، فید، به جای ترتیب زمانی، براساس آنچه کهInstagram تصور می کند که شما دوست دارید مشاهده کنید، تنظیم می شود.
اینستاگرام می خواهد جدیدترین و مرتبط ترین محتوا را به کاربران خود نشان دهد. به این معنی که، پست های اخیر، به احتمال زیاد به بالای جدول زمانی کاربر هدایت می شوند. بنابراین، ارسال پست در زمانی که اکثر دنبال کنندگان شما آنلاین هستند بسیار مهم است.
رابطه شما با افراد
هدف اینستاگرام، اولویت قرار دادن پست های دوستان، خانواده و سایر افراد مورد علاقه شماست. بنابراین به عنوان مثال، اگر در زیر پستهای کاربری، کامنت زیادی قرار دهید، یا در عکسهایی با آنها برچسب گذاری شده باشید، این امر به Instagram نشان می دهد که احتمالاً آنها در گروه “دوستان و خانواده” شما قرار می گیرند.
فید اینستاگرام شما، فقط بر اساس پست های افرادی که دنبال می کنید تنظیم نشده است، بلکه در مورد اینکه چه کسی و یا چه چیزی را دوست دارید نیز می باشد. اگرInstgram تصور کند شما پستی را بیشتر “پسندیده اید”، امکان نمایش آن در فید شما بیشتر است. این پیش بینی بر اساس ترکیبی از رفتارهای اینستاگرامی شما، شامل تعاملات گذشته، جستجو در برنامه و سایر موارد است. وقتی نوبت به عملکرد فید می رسد، الگوریتم، محتوایی را که تعامل بالاتری دارد، اولویت بندی می کند. مهمترین تعاملات برای یک رتبه بالاتر، نظرات، پسندیدن ها و اشتراک مجدد است.
تفاوت ویو ویدیو اینستاگرام و بازدید ویدیو اینستاگرام چیست؟
ویو ویدیو اینستاگرام تفاوتی با بازدید ویدیو اینستاگرام ندارد.در واقع بازدید اینستاگرام ترجمه کلمه view Instagram میباشد…
خدمات اینستاگرام بر اساس کشور
بدون محدودیت...
سقف سفارشات را شما تعیین کنید…
هدفمند تر از همیشه
به قلب هدف شلیک کنید..
تاثیر گذاری بالا
اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید…
افزایش فروش
فروش خود را چند برابر کنید…
بازگشت سرمایه
با خیالی آسوده سرمایه گذاری کنید…
+
لایک ایرانی
+
لایک اسپانیایی
+
لایک ایتالیایی
+
لایک فرانسوی
+
لایک ترکی
+
لایک سوئدی
+
لایک آلمانی
+
لایک روسی
+
لایک عربی
+
لایک آمریکایی
+
لایک هندی
+
لایک چینی
+
لایک اندونزیایی
+
لایک برزیلی
+
لایک انگلیسی
فالوور کره ای
+
لایک کره ای
ارسال فوری
در کمتر از 24 ساعت…
بدون نیاز به رمز شما
با خیالی آسوده سفارش دهید…
تعرفه ی مناسب
مقرون به صرفه سفارش دهید…
کیفیت بالا
با حداقل ریزش ممکن…
تنوع خدمات
تمام نیازهای شما را برطرف میکنیم…