تاریخچه شبکه اجتماعی لینکدین
رید هافمن، سرمایه گذار ریسک پذیر، آلن بل، طراح محصول، کنستانتین گوریکه، متخصص بازاریابی، اریک لی و مهندس ژان لوک وایلانت، لینکدین را در سال۲۰۰۲ تأسیس کردند و این وب سایت در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شد. در ابتدا رشد آن کند بود. در سال ۲۰۰۵ شبکه اجتماعی لینکدین خدماتی را معرفی كرد كه به شركت ها اجازه می داد لیست مشاغل خود را به این شبکه ارسال كنند و در شبكه كارمندان را جستجو كنند. علاوه بر این خدمات حرفه ای، لینکدین به شرکت ها امکان تبلیغ در سایت را می دارد.
اما لینکدین سرانجام در سال ۲۰۰۷ سودآور شد. در آن سال این شبکه بیش از ۱۵ میلیون عضو داشت و تا سال ۲۰۱۱ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جدید در سراسر جهان به این شبکه اجتماعی اضافه شدند. پیشنهاد اولیه لینکدین (IPO) در همان سال حدود ۳۵۳ میلیون دلار درآمد داشت.
در سال ۲۰۱۶ شبکه اجتماعی لینکدین توسط مایکروسافت با مبلغ تقریبی ۲۶ میلیارد دلار خریداری شد. سال بعد بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در حدود ۲۰۰ کشور عضو این شبکه شد. در حال حاضر، لینکدین اکنون این قدرت را دارد که به افراد حرفه ای کمک کند شغل های رویایی خود را پیدا کنند.
امروز لحظه ای تاریخی برای یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شبکه های اجتماعی است. از زمان تأسیس لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی مرتبط با تجارت، بیش از یک دهه می گذرد و اکنون رشد کرده و به یک شرکت عمومی موفق با بیش از نیم میلیارد عضو و درآمد فصلی نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار تبدیل شده است.
۱۰ ویژگی مهم شبکه اجتماعی لینکدین؟
آنچه به عنوان یک بستر آنلاین برای افراد جویای کار در سال۲۰۰۲ آغاز شد، اکنون به بزرگترین شبکه حرفه ای جهان تبدیل شده است. امروزه شبکه اجتماعی لینکدین نیازهای شغلی و تجاری بیش از ۵۰۰ میلیون عضو خود را تأمین می کند.
در طول چند سال گذشته ، لینکدین ویژگی های بسیاری را به سیستم عامل خود اضافه کرده است. این ویژگی ها را بر اساس روند تغییر یافته در ارتباطات، بازاریابی، بخش تجارت و غیره به روز می کند.
اما آیا مطمئن هستید که همه این ویژگی ها را می دانید و از آنها استفاده می کنید؟
با تحقیقاتی که کا انجام داده ایم متوجه شدیم که بسیاری از کاربران لینکدین از همه ویژگی های این شبکه اطلاع ندارند. در واقع، این ویژگی ها توسط لینکدین برای حفظ حریم خصوصی شما صرفه جویی در وقت، گسترش شبکه و هدایت اهداف تجاری شما اضافه شده است.
ویژگی های مفید شبکه اجتماعی لینکدین که ممکن است از آنها اطلاع نداشته باشید عبارت است از:
۱- ارتباطات خود را پنهان کنید:
آیا می دانید می توانید جلوی دیدن ارتباطات شما توسط مردم را بگیرید؟ این ویژگی لینکدین این امکان را به شما می دهد که بتوانید دقیقاً میزان باز یا خصوصی بودن اتصالات و اینکه آیا برای سایر اتصالات شبکه شما قابل مشاهده هستند را کنترل کنید.
می توانید تنظیمات خود را طوری تنظیم کنید که اتصالات شما فقط برای شما یا افرادی که با شما در ارتباط هستند قابل مشاهده باشد. اگر ارتباطات خود را “خصوصی” کنید ، فقط برای شما قابل مشاهده است.
برای صاحبان کسب و کارهای بزرگ این ویژگی لینکدین می تواند مسئله ای مهم باشد، اگر رقبای شما یا شرکت های استخدام کننده، نام مشتریان، کارمندان و شرکای را ببینند می تواند برای شما مشکل ساز باشد. شما در طول سالها سخت تلاش کردید تا با همه این افراد رابطه برقرار کنید و قابل درک است که دوست ندارید دیگران به آنها نزدیک شوند.
۲- به اشتراک گذاری ارتباطات:
برای مدتی، شبکه اجتماعی لینکدین این ویژگی را از سایت خود حذف کرده بود تا کاربران برای بازاریابی محصولاتشان و فروش نتوانند از نشانی های ایمیل اعضای لینکدین برای بازاریابی محصولاتشان و به شرکت های دیگر استفاده کنند. با این حال، بسیاری از اعضا شکایت کردند و از لینکدین خواستند که این ویژگی را دوباره بازگرداند.
و این اتفاق افتاد!
این ویژگی به شما امکان می دهد ارتباط خود را به سایر سیستم های مدیریتی را بتوانید به اشتراک بگذارید. مانند نام مخاطبین، نام شرکت فعلی و آدرس های ایمیل و … .
۳- مهارتها و تأییدهای خود را مدیریت کنید:
اگر از شبکه اجتماعی لینکدین برای یافتن شغل، هدایت بازدید به وبلاگ خود و کسب مهارت های جدید استفاده می کنید، این ویژگی برای شما مفید است. ذکر مهارت های شما باعث جذب کارفرمایان مرتبط می شود، افراد را تحت تأثیر قرار می دهد تا از وبلاگ شما بازدید کنند و شما را به عنوان یک حرفه ای منحصر به فرد معرفی کنند.
از طرف دیگر، کارفرمایان به راحتی می توانند بر اساس مجموعه مهارت های خود به دنبال کارمندان مناسب بگردند.
اگر عضوی از لینکدین را شخصاً یا به طور حرفه ای می شناسید و می توانید مهارت های او را تضمین کنید، می توانید از این ویژگی برای تأیید مهارت های او استفاده کنید. به همین ترتیب، یک عضو دیگر نیز می تواند مهارت های شما را تأیید کند.
همچنین برای این کار می توانید از برچسب ها نیز استفاده کنید تا نمایه شما به راحتی در موتورهای جستجو شبکه اجتماعی لینکدین پیدا شود. توجه داشته باشید که این ویژگی در ساختن نمایه لینکدین شما نقشی اساسی دارد. از این رو اطمینان حاصل کنید که از افراد شایسته حمایت می کنید. کارفرمای قبلی شما ، همکاران یا تأثیرگذار شما در تأیید مهارت های شما می تواند تفاوت زیادی در مشخصات شما ایجاد کند.
۴- ایجاد صفحات ویترین در لینکدین:
ایجاد صفحات “LinkedIn Showcase” بهترین راه برای تقسیم ترافیک ورودی در صفحه لینکدین شما است. اگر شما می خواهید؛ یک واحد تجاری ایجاد کنید که مستقیماً با مخاطبان خاص متصل باشد، ایجاد یک صفحه ویترین به شما کمک زیادی می کند.
به عنوان یک کسب و کار، این ویژگی به شما امکان می دهد تا با تهیه صفحات منفرد که بر روی محصولات خاص، دسته بندی محصولات و خدمات متمرکز هستند، شخصیت های مختلف خریدار را هدف قرار دهید.
کاربران لینکدین همچنین می توانند صفحات ویترین خاص را دنبال کنند بدون اینکه لازم باشد صفحه اصلی یک شرکت یا سایر صفحات ویترین آن را دنبال کنند. می توانید صفحه را براساس رفتار و تنظیمات مخاطب خاص تغییر دهید.
صفحات ویترین در شبکه اجتماعی لینکدین اساساً برای شرکتهای بزرگ ساخته شده اند تا منجر به تولید بیشتر محتوا در آنها شود. این صفحات برای ایجاد ارتباط طولانی مدت با مخاطبان خاص در نظر گرفته شده اند. برای ایجاد صفحات ویترین لینکدین باید مهارت این کار را داشته باشید تا بتوانید یک صفحه جذاب و مخاطب پسند ایجاد کنید.
۵- هنگام مشاهده نمایه ها، هویت خود را پنهان کنید:
کادر ” who’s viewed my profile” به معنی “چه کسی نمایه من را مشاهده می کند”در سمت راست صفحه لینکدین شما قرار دارد. وقتی روی آن کلیک می کنید ، می توانید جزئیات اعضا را مشاهده کنید که نمایه شما را مشاهده می کنند – شرکتی که در آن کار می کنند ، نام آنها و غیره.
با این حال، توجه داشته باشید که برای برخی از اعضا به صورت “ناشناس” نشان داده می شود. این به این دلیل است که آنها تنظیمات حریم خصوصی خود را تغییر داده اند.
اگر نمی خواهید دیگران هنگام مشاهده نمایه آنها نام، نام شرکت یا سایر جزئیات شما را ببینند، می توانید از این ویژگی استفاده کنید. این یک ویژگی بسیار جذاب در شبکه اجتماعی لینکدین است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند.
۶- جستجوهای خود را ذخیره کنید:
همانطوری که می دانید کاربران لینکدین برای جستجوی شغل یا افراد در این شبکه زمان زیادی را صرف می کنند، و اگر بخواهند دوباره آنها را جستجو کنند زمان زیادی از آنها خواهد گرفت. برای حل این مشکل شبکه اجتماعی لینکدین به کاربران خود این امکان را داده است تا آنها بتوانند موقع جستجوی کار حداکثر ده جستجو و در جستجو افراد بتوانند سه جستجوی خود را ذخیره کنند.
پس از انجام جستجو، فقط کافیست بر روی گزینه “ذخیره جستجو” کلیک کنید تا بتوانید آن جستجو را ذخیره کنید و بعداً به راحتی دوباره آن را اجرا کنید. بعلاوه، شما در لینکدین می توانید جستجوهای ذخیره شده خود را طوری تنظیم کنید که به صورت هفتگی یا ماهانه از طریق ایمیل برای شما یادآوری شود.
۷- فایل های رسانه را به نمایه خود اضافه کنید:
آیا می دانید شبکه اجتماعی لینکدین به شما امکان می دهد انواع پرونده های رسانه ای مانند فیلم ها، اسناد، عکس ها، پیوندها و ارائه ها را در نمایه خود قرار دهید؟
افزودن چنین پرونده های رسانه ای به بخش ” summary, education, and experience” از نمایه لینکدین شما، آن را بیشتر تأیید می کند. به شما امکان می دهد نمونه هایی از کار خود و پروژه هایی که در گذشته کار کرده اید را نشان دهید.
همچنین می توانید بخش نمایه خود را در لینکدین مرتب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید تجربه شغلی شما قبل از خلاصه نشان داده شود، پس می توانید این کار را انجام دهید. روی گزینه “ویرایش نمایه” در صفحه اصلی لینکدین خود کلیک کنید و در بالای هر بخش به دنبال نماد پیکان بالا / پایین بروید. بخشی را که می خواهید قرار گیرد کلیک کنید ، بکشید و رها کنید.
۸- بدون برقراری ارتباط پیام ارسال کنید:
اگر می خواهید در شبکه اجتماعی لینکدین با شخصی تماس بگیرید اما با یکدیگر ارتباط ندارید، می توانید به یک گروه مشترک بپیوندید. هنگامی که به یک گروه مشترک پیوستید، می توانید برای او پیام ارسال کنید حتی اگر دو نفر به طور مستقیم با هم در ارتباط نباشند.
روی سه نقطه ظاهر شده در نظر شخص کلیک کنید و گزینه “پاسخ خصوصی” را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این گزینه می توانید به آن شخص پیام مستقیم ارسال کنید.
۹- ایجاد یادداشت در لینکدین :
در زیر هر نمایه متصل به لینکدین شما، گزینه افزودن یادداشت وجود دارد. این ویژگی در شبکه اجتماعی لینکدین به شما کمک می کند موارد مهم درباره افراد، شرکت ها و یا گروه ها را به خاطر بسپارید. می توانید با تنظیم یادآوری، مدام این یادداشت ها را به خود یادآوری کنید، مخصوصاً وقتی چیز جدیدی به یادداشت اضافه می کنید.
۱۰- از گزینه جستجوی پیشرفته استفاده کنید:
ویژگی جستجوی پیشرفته شبکه اجتماعی لینکدین تجربه جستجوی بسیار بهتری را برای شما فراهم می کند. این بهترین روش برای شناسایی و تماس با دیگر کاربران است که به صورت هدفمند اجرا می شود. به عنوان مثال:
شما می خواهید بفهمید با کسی که در یک شرکت خاص کار می کند ارتباط دارید یا خیر. نام شرکت را در بخش جستجوی پیشرفته در قسمت شرکت تایپ کنید. سپس، با انتخاب relationship نتایج را فیلتر کنید تا ببینید آیا با کارمندان ارتباط درجه یک یا درجه دو دارید.
علاوه بر این، می توانید جستجوی خود را بر اساس مکان، صنعت، شرکت قبلی، مدرسه، زبان نمایه و علاقه غیرانتفاعی فیلتر کنید.
استفاده از تمام ویژگی های ذکر شده درباره شبکه اجتماعی لینکدین نه تنها به کاربران این شبکه کمک می کند، بلکه می تواند شما را زودتر به هدفتان نزیدیک کنید. توجه داشته باشید که استفاده از شبکه لینکدین یک روش عالی برای گسترش آگاهی از نام تجاری شما است.
لازم به ذکر است تمامی خدمات و سفارشات به صورت خوکار و بدون دخالت دست در لحظه انجام میشود.جهت ثبت سفارش کافیست به پنل کاربری مراجعه,ثبت نام کرده و در نهایت اقدام به ثبت سفارش خود نمایید
چرا شبکه اجتماعی لینکدین برای مشاغل کوچک مهم است؟
شبکه اجتماعی لینکدین به طور خاص و به صورت حرفه ای برای بالا بردن بهره وری مشاغل کوچک و بزرگ طراحی شده است، به همین دلیل است که پتانسیل آن برای ارتقا اکثر تجارت های اینترنتی اغلب مورد توجه صاحبان مشاغل قرار می گیرد. خواه یک شغل با صدها کارمند یا یک مالک مستقل باشید، مزایای داشتن یک صفحه اجتماعی لینکدین برای شما بسیار زیاد است.
یک صفحه از شبکه اجتماعی لینکدین به دلیل داشتن فضای اختصاصی، مشروعیت بیشتری برای مشاغل شما ایجاد می کند. شما به آسانی می توانید در پنل شخصی خود در لینکدین، داستان خود را بگویید، موفقیت خود را به نمایش بگذارید، نام تجاری خود را بسازید، به کارمندان و مشتریان بالقوه کمک کنید تا شما را پیدا کنند، یک شهرت عالی پیدا کنید و فرهنگ شرکت خود را در مقابل یک جامعه عظیم ۵۰۰ میلیونی جلوه دهید.
برخلاف سایر شبکه های شخصی لینکدین، صفحه شرکت شما را در معرض دید عموم قرار می دهد و به شما فرصتی فوق العاده می دهد تا SEO خود را با محتوای تازه، ارزشمند و غنی از کلمات کلیدی تغذیه کنید تا تعداد بازدیدهای روزانه شما در این شبکه روزانه به هزاران بازدید برسد. بله، این به معنای توزیع تمام محتوای با کیفیتی است که در لینکدین ایجاد می کنید.
بستر انتشار داخلی شبکه اجتماعی لینکدین به شما امکان می دهد محتوا خود را مستقیماً در لینکدین به اشتراک بگذارید – با ویژگی های پیشرفته برچسب گذاری و توزیعی که در این شبکه به شما داده می شود، به شما کمک می کند تا مقالات و محتوای تصویری شما توسط طرفداران شما دیده شود. لینکدین نیز اولویت بندی مطالب را برای اولین بار در سیستم عامل خود تعیین می کند.
همانطور که می بینید، مزایای استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین برای مشاغل کوچک بسیار است – از جمله مهمترین مزایای استفاده از آن، افزایش نفوذ اجتماعی است که لینکدین می تواند برای تجارت شما فراهم کند.
شبکه اجتماعی لینکدین چگونه می تواند به ارتقا بیزینس تجارت من کمک کند؟
چه یک کارآفرین باشید که فقط نیاز به یک صفحه شخصی دارید یا یک شرکت باشید که برای کسب و کار خود نیاز به یک صفحه تجاری دارید، داشتن یک صفحه فعال و کاملاً به روز در لینکدین بهترین و ایده آل ترین کار برای شما است. لینکدین بهترین بستر رسانه های اجتماعی برای رشد شبکه تجاری شما است. این پلتفرم به طور عمدی طراحی شده است تا شما را ترغیب کند درخواست های ارتباطی را با افرادی که از قبل می شناسید، ایجاد کنید.
چرا لینکدین بهترین شبکه اجتماعی مرتبط با مشاغل است؟
هنگامی که رید هافمن شبکه اجتماعی لینکدین را در سال ۲۰۰۲ ایجاد کرد، وی مکانی را در نظر گرفت که افراد حرفه ای می توانستند اطلاعات را جمع آوری کنند، بهم متصل شوند و تبادل اطلاعات کنند. او می خواست بستری را پیدا کند که متخصصان تجارت بتوانند به راحتی یکدیگر را پیدا کنند.
قبل از تاسیس لینکدین، اولین تلاش رید هافمن، ایجاد یک بستر شبکه اجتماعی به نام “Socialnet” در سال ۱۹۹۷، یعنی هفت سال قبل از فیس بوک بود. هافمن گفت که تجربیات “Socialnet” به او جای زخم زد و خون زیادی ریخت. اولین درسی که وی آموخت نیاز به تمرکز بر یک حوزه خاص، تجارت بود.
او فهمید که نیاز فزاینده ای به شبکه یک مرحله ای وجود دارد که در آن افراد حرفه ای می توانند حرفه خود را ارتقاء دهند، دانش کسب کنند، یا دانش خود را به دست آورند، برند بسازند یا استعدادیابی کنند. بنابراین شبکه اجتماعی لینکدین را در سال ۲۰۰۲ را اجرا کرد.
در حال حاضر شبکه اجتماعی لینکدین بیش از ۵۰۰ میلیون نفر عضو فعال دارد که حدود ۶۱ میلیون نفر آن از اعضای تأثیرگذار هستند. بنابراین این اقیانوسی از فرصت های شبکه حرفه ای است که می توانید برای دیده شدن کسب و کارهای خود از آن استفاده کنید.
برخلاف فیس بوک و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی، شبکه اجتماعی لینکدین یک نقطه ورود منطقی برای افراد کسب و کار محور است که وقت تلف کردن پست های شخصی زیادی را ندارند. اکثر افراد حرفه ای در هر زمینه شغلی در سراسر دنیا عضو این شبکه هستند و به راحتی می توانند با یکدیگر و در زمینه شغلی خود ارتباط برقرار کنند.
چه یک کارآفرین جدید باشید و چه یک مدیر ارشد، شبکه لینکدین جایی است که شما، نام تجاری یا شرکت شما شروع به رشد می کند و زودتر از آن که فکرش را بکنید به نتیجه می رسد.
کاربرد اصلی شبکه اجتماعی لینکدین چیست؟
ایجاد روابط و مشارکت در مقیاس جهانی هرگز آسان نبوده است. یافتن افراد متناسب با نوع مشاغل شما و همکاران با تجربه مناسب کار دشواری است که شبکه اجتماعی لینکدین این کار را برای شما آسان نموده است.
به عنوان مثال، یک مالک فروشگاه گل می تواند درباره تحقیق، برنامه ریزی عروسی، برنامه ریزی مراسم، مدیران مراسم تشییع جنازه، هتل ها و … صرفه جویی کند.توجه داشته باشید در حال حاضر افراد موفق و بازاریابان موفق در لینکدین سرمایه گذاری می کنند.
در مقایسه با فیس بوک، اطلاعات شخصی در شبکه اجتماعی لینکدین از امنیت بیشتری برخوردار است. طبق اطلاعات موجود تاکنون بیش از ۵۰ میلیون حساب کاربری در فیس بوک نقض شده است.
لینکدین به طور مداوم در حال به روز رسانی و اضافه کردن ویژگی های جدید و بهتر به پلتفرم خود است تا برای همراهی با رقبای اجتماعی خود آمادگی لازم را داشته باشد.
لینکدین رایگان است، اما یک نسخه اشتراکی به نام LinkedIn Premium نیز دارد که ویژگی های اضافی مانند کلاس ها و سمینارهای آنلاین و همچنین اطلاعاتی راجع به افرادی که نمایه شما را جستجو و مشاهده می کنند ارائه می دهد.
مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و ده مورد دیگر، لینکدین یک شبکه اجتماعی است. و مانند دیگر شبکه های اجتماعی، متعلق به یک شرکت بزرگ فناوری است: مایکروسافت. اما برخلاف بیشتر شبکه های اجتماعی، شبکه اجتماعی لینکدین یک سایت شبکه ای حرفه ای است که برای کمک به افراد در ایجاد ارتباطات تجاری، به اشتراک گذاشتن تجربیات و رزومه های خود و یافتن شغل طراحی شده است.
گشت و گذار سریع در شبکه اجتماعی لینکدین؟
صفحه اصلی لینکدین مانند صفحه خبری فیسبوک، است. در اینجا می توانید پست های ارسال شده توسط سایر کاربران لینکدین را مشاهده کنید و پست های خود را ارسال کنید که دیگران می توانند ببینند، آنها را لایک کنند، به اشتراک بگذارند و درباره آنها نظر دهند مانند فیسبوک، می توانید پست های خود را فقط به فالوور های موجود در شبکه محدود کنید، یا پست های خود را با همه به اشتراک بگذارید.
شبکه اجتماعی لینکدین جایی است که می توانید افرادی را که در صفحه شما عضو هستند را مشاهده کرده و کاربران لینکدین را برای عضویت در شبکه خود جستجو کرده و از آنها دعوت کنید. همچنین می توانید دعوت نامه های موجود را که از دیگران دریافت کرده اید مشاهده کنید.
شبکه اجتماعی لینکدین یک سایت شغلی جامع است. می توانید شغل ها را جستجو کرده و برای آنها درخواست دهید، درباره شرکت های مورد علاقه خود اطلاعات کسب کنید و موارد دیگر. در صورت وجود آگهی های شغلی جدید، می توانید اعلان ها را تنظیم کرده و ایمیل دریافت کنید.
می توانید شغل ها را براساس کلمات کلیدی، موقعیت مکانی و معیارهای دیگر جستجو کنید. همچنین می توانید بینش خاصی کسب کنید، مانند اینکه کسی را می شناسید که قبلاً در شرکتی که مد نظر شماست کار کند.
با استفاده از پیام رسان فوری لینکدین می توانید برای گپ زدن با افراد شبکه خود استفاده کنید. بسیاری از افراد برای رشد مخاطبین و یافتن فرصت های شغلی از این سایت استفاده می کنند و بخش مشاغل سایت ابزاری قدرتمند برای یافتن و درخواست شغل است.
کاربرد اصلی شبکه اجتماعی لینکدین چیست؟
لینکدین بستری است که به عنوان یک شبکه اجتماعی برای حرفه ای ها و شرکت ها متولد شده است. هدف و کاربرد اصلی آن برقراری ارتباط افرادی است که به دنبال همکاری های شغلی و فرصت های شغلی جدید هستند. در حال حاضر، متعلق به مایکروسافت است و بزرگترین جامعه حرفه ای در سراسر جهان محسوب می شود.
لینکدین شبکه ای است که نه برای ایجاد روابط شخصی، مانند اینستاگرام، فیسبوک یا توییتر، بلکه برای ایجاد شبکه ای از مخاطبین در محیط کار یا حرفه ای طراحی شده است. این همچنین بدان معناست که اگر شما یک شرکت یا تجارت دارید، نمی توانید فرصت حضور در شبکه اجتماعی لینکدین ای را از دست بدهید و در استراتژی بازاریابی آنلاین برند خود شروع به کار نکنید.
مطمئناً تاکنون فهمیدید که شبکه اجتماعی لینکدین چقدر برای استراتژی دیجیتال کسب و کار شما ارزشمند است، در حال حاضر لینکدین میزبان جامعه ای بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان است. در حال حاضر شبکه تجاری آنلاین لینکدین یکی از تأثیرگذارترین شبکه های رسانه های اجتماعی در اینترنت است. مهم نیست که مشتریان شما چه کسانی هستند، تقریباً به طور قطع در این سیستم عامل حضور دارند.
شبکه اجتماعی لینکدین میلیون ها حرفه ای را در سراسر جهان به هم پیوند داده است. من اشتباه نمی کنم اگر بگویم که لینکدین انتخاب شبکه برتر برای متخصصان از سراسر جهان است.
این پلت فرم فقط به متخصصین شاغل محدود نمی شود. حتی کارآفرینان، مشاغل آزاد، سرمایه گذاران و مربیان به همان اندازه دوست دارند مارک های خود را در جامعه مجازی تبلیغ کنند. طبق آخرین آمار، تخمین زده می شود که بیش از ۹۰٪ بازاریابان و برندهای معتبر از لینکدین برای ارتقا تجارت خود استفاده می کنند.
اهمیت استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین؟
بپذیریم که سال ۲۰۲۰ است و همه ما درک درستی از رسانه های اجتماعی و نحوه کار آنها داریم، درست است؟ اما اگر به شما بگویم که توییتر ۶ شکل مختلف شبکه ارتباطی دارد یا اینکه فیس بوک جمعه ها بیشترین فعالیت را دارد، و یا شبکه اجتماعی لینکدین بهترین شبکه برای کسب و کار است چه می کنید، آیا هنوز فکر می کنید که یک استاد راهنمای شبکه های اجتماعی هستید؟
به ما اجازه دهید اهمیت واقعی بازاریابی در شبکه های اجتماعی و خدمات بازاریابی آنلاین به خصوص در شبکه اجتماعی لینکدین را به شما نشان دهیم. و بگوییم که چگونه می توانید با پیوستن به کاربران این شبکه می توانید برند خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به دنیا معرفی کنید و به بهره وری خوبی دست پیدا کنید.هدف از پیوستن به شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، بازاریابی بازاریابی و ساختن نام تجاری و افزایش دید یک برند از طریق ایجاد روابط و برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است. شبکه اجتماعی لینکدین یکی از صنایع با سرعت رشد در جهان است.به نظر می رسد حرف استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات برندهای نوظهور و یا برندهای معروف این روزها به طور مکرر شنیده می شود. با این وجود با پیش بینی رشد ۲۵.۰ درصدی سالانه، قطعاً زمان آن فرا رسیده است که اگر قبلاً این کار را نکرده اید، در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید. این بسیار مهم است که ما یک صفحه شخصی و یا عمومی در لینکدین و یا دیگر شبکه ها برای خود ایجاد کنیم.
مانند بازاریابی محتوا، به دلیل توسعه مداوم صنعت بازاریابی اینترنتی، رسانه های دیجیتال و سایت های شبکه های اجتماعی بی شماری وجود دارد که همگی دارای ویژگی و هدف منحصر به فردی هستند. به عنوان مثال:
شبکه اجتماعی لینکدین با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ، بزرگترین و مسلماً قدرتمندترین شبکه اجتماعی در زمینه ایجاد و پرورش روابط حرفه ای کاری در جهان است. صرف نظر از اینکه شما یک شرکت تازه تاسیس یا یک برند معروف هستید، باید در لینکدین باشید و با مشتریان خود درگیر شوید.حضور داشتن در شبکه اجتماعی لینکدین بدون استراتژی و برنامه مناسب می تواند برای کسب و کار شما ضرر داشته باشد. ما یک لیست بررسی استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد کرده ایم که باید به عملیات بازاریابی آنلاین شما کمک کند.توجه داشته باشید که بازاریابی در شبکه اجتماعی لینکدین آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. ۷۸ درصد مشاغل کوچک از شبکه لینکدین برای جلب مشتری جدید استفاده می کنند. بعلاوه ۳۳٪ از مشتریان رسانه های اجتماعی را به عنوان نحوه شناسایی محصولات و خدمات با مارک های جدید شناسایی کرده اند.استفاده از لینکدین به اعتبار نام تجاری شما کمک می کند. حضور یک شرکت، اگر به درستی در لینکدین انجام شود، به مصرف کنندگان می گوید که نام تجاری آنها فعال است و بر ارتباط پر رونق با مصرف کنندگان متمرکز خواهد بود.
لازم به ذکر است تمامی خدمات و سفارشات به صورت خوکار و بدون دخالت دست در لحظه انجام میشود.جهت ثبت سفارش کافیست به پنل کاربری مراجعه,ثبت نام کرده و در نهایت اقدام به ثبت سفارش خود نمایید
میزان تاثیرگذاری شبکه اجتماعی لینکدین بر روی کسب و کارهای اینترنتی؟
سایت های شبکه های اجتماعی مانند لینکدین به ابزار قدرتمند بازاریابی و ارتباطی تبدیل شده اند. ما معتقدیم که استفاده از این کانال ها برای برقراری ارتباط راحت با مشتریان خود یک عادت عالی است. این وب سایت ها مشاغل کوچک و متوسط را ارائه می دهند، دسترسی به مشتریان در این شبکه ها، آسان، ارزان و مقرون به صرفه است.
البته باید بدانید که مهم است که ابزارهایی مانند شبکه اجتماعی لینکدین هوشمندانه مدیریت شود، اسپم نکنید، ارتباطات متفکرانه و مرتبط ارسال نکنید ، و به موقع به نظرات پاسخ دهید. هرچه بیشتر محتوا به صفحه خود اضافه کنید و مشتریان خود را در مورد پست های جدید و مهیج به روز نگه دارید، به همان اندازه پیشرفت خواهید کرد.
اگر مانند بسیاری از افراد باشید عمل کنید، ممکن است امسال برای کسب و کار خود برنامه ریزی و هدف گذاری کرده باشید. یکی از این اهداف ممکن است استفاده بهتر از توانایی شبکه اجتماعی لینکدین باشد.
شاید بپرسید لینکدین چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند: شبکه اجتماعی لینکدین به عنوان یک مرکز یادگیری مفید عمل می کند – تقریباً برای هر صنعت رویدادهایی در دسترس است که می توانید با همتایان خود در ارتباط باشید و از آنها بیاموزید. همچنین می توانید نگاهی بیندازید به پست ها و رویدادهایی که رقبای شما برای مشتریان خود آماده کرده اند و …. خلاصه باید گفت بهترین و مناسب ترین شبکه اجتماعی که می توانید با آن کسب و کار خود را رونق دهید لینکدین است.
آیا متوجه شدید لینکدین ویژگی مشابه سیستم رویدادهای محبوب فیس بوک را ارائه می دهد؟ بسیاری از کاربران از این امر مطلع نیستند، اما در هر روز می توانید طیف گسترده ای از ملاقات های مجازی، وبینارها و سایر رویدادهایی که در لینکدین اتفاق می افتد را پیدا کنید. کافیست از طریق نوار پیمایش بالا جستجو کنید و بر روی دکمه “حوادث” کلیک کنید تا پرس و جو خود را به رویدادها محدود کنید.
گزینه های پولی لینکدین چیست؟
لینکدین پولی به سه دسته تقسیم می شود که شامل Business ، Business Plus و Pro است. هرکدام هزینه های متفاوت و محدودیت های متفاوتی دارند و به نیازهای مشاغل کمک خواهند کرد.
برای استفاده از لینکدین پولی، باید هر ماه هزینه مخصوصی را بپردازید. با پرداخت هزینه شرکت به شما اجازه می دهد هر ماه سه InMail (پیام برای افراد خارج از شبکه شما)، ۳۰۰ پروفایل برای هر جستجو و پنج پوشه در Profile Organizer ایجاد کنید. سایر لینکدین ها نیز به همین شکل هستند و برای استفاده از خدمات مختلف باید هزینه آن را به صورت ماهانه پرداخت کنید.
اگر از اعضای جدی شبکه اجتماعی لینکدین هستید، با ارتقا به یک حساب پولی، چندین ویژگی اضافی ایجاد می شود که به شما کمک می کند ارتباط خوبی با سایر کاربران برقرار کنید. یکی از مفیدترین آنها Profile Organizer است. این به شما کمک می کند تا پروفایل ها و اتصالات را با مرتب سازی در پوشه ها مدیریت کنید. همچنین می توانید اطلاعات تماس و یادداشت های مربوط به هر نمایه را اضافه کنید. حساب های مختلف تعداد مختلفی از پوشه ها را به شما اعطا می کنند، بنابراین یک عضو در سطح اجرایی می تواند مخاطبین را در ۵۰ پوشه مرتب کند.
سایر ویژگی ها به اعضای پولی این امکان را می دهد تا از طریق OpenLink از هر شخص دیگری در شبکه پیام بگیرند که این امر باعث می شود شما بدون به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس خود با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید در شرکت هایی که هدف قرار داده اید، برای معرفی درخواست کنید. همچنین با فیلترهای پیشرفته می تواند جستجوی شما را دقیق تر کند. این ویژگی های برتر می تواند فعالیت شما را در شبکه اجتماعی لینکدین ساده تر کند.
آیا یکی از این ویژگی ها را امتحان کرده اید؟ آیا از سایر ویژگی های شبکه اجتماعی لینکدین آگاهی دارید
شما باید از شبکه اجتماعی لینکدین به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید. نه، فقط تنظیم نمایه. با این کار بسیاری از ویژگی های لینکدین برای کمک به تجارت خود را از دست می دهید. برای خرید اشتراک از شبکه لینکدین بهتر است به وب سایت آن مراجعه کنید.